2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه مدرسان تربیتی.رشد.عمومی.روش تحقیق.با سوالات کنکور سالهای قبل.من تربیتی میخوام

من استثنایی فیزیولوژیک رشد غلم انفس اینارو خیلی دوسدارم ولی حوصله کتاب ندارم ولی تستاشو میخونم مدرسان هزینش چقدره

من عاشق توام این یه جنونیه که اختیاریه ❤
عزیزم برام جالب بود مثل من خوابت نبرده اومدم تاپیک هات را دیدم  من هم روانشناسی میخونم الان تر ...

فدات عزیزم عه ارشد  چه رشته ای کدوم دانشگاه

من عاشق توام این یه جنونیه که اختیاریه ❤
وای نگو چقدر خوندی که بدبخت شدم آخه من متاهل هستم خب واقعا سرم شلوغ بود و همون فکر ها که نمیزاره بخ ...

اها باشه عزیز من سالع اولمه امیداورم قبول شم 

من عاشق توام این یه جنونیه که اختیاریه ❤

مثلا آسیب گنجی خوندم خیلی زیاد بود و سخت اما اشتباه کردم جزوه های دانشگاه ها و موسسات بهتر بود واقعا 

علم النفس که حتما مدرسان و کجباف بخون خوبه 

فیزیو پوران و مدرسان هر دو پوران را حفظ بودم اما کافی نبود



جزوه تست از نت دانلود کردم فیلمای اموزشی تو اینستاو دیدم

تست های سال های پیش را بزن حتما 

از ۹۶ به بعد را حتما بزن چون قبل از اون کنکور خیلی راحت بود بعد کم کم سخت شد و سوالات کلا تعبیر کرد، زبان هم حتما هر روز بخون،یک درس مثل علم النفس را چند روز پست سر هم وقت بزاری میتونی یک دور بزنی درس خوبی با این که ضریبش یکه همه میزارن آخر بخونن بعد اصلا نمیخونن بابا بزنی خوبه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز