2789
عنوان

خوشمل ترین کاربر نی نی سایت کیه؟؟؟؟ 👑

| مشاهده متن کامل بحث + 12768 بازدید | 631 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لوووووس نباش خوب نیست


😂نمیشه 

من توکلزندگیم یه بارمخودم اتاقم جمع کردم

انقد خوبه لوس باشی امتحان کن😂

لوس#

  یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
نه جانا چرا؟

کلمه جانا چقد قشنگه😍

  یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
😂نمیشه  من توکلزندگیم یه بارمخودم اتاقم جمع کردم انقد خوبه لوشگس باشی امتحان کن😂 لوس#

پس چیکار میکنی خودت🤣🤣

چرا هیچکس منو تگ نمیکنه..؟😓                      خوب با منم دوست باشید دیگهه😪                 پس منو توی تاپیکای عکس تگ کنید یا هر تاپیک دیگه ای 😍😝💜                                     یه دخمل لوس و بابایی😛😌💜🧸                تا بهم بگن بالا چشت ابروعه گریه میکنم😭😂😂😂😂😂😂😂                                      یعنی در این حد لووووسم😂😝❤❤                    من همتونو دوست دارممممم😍               البته بجز مردا 😒😒😏                                           😄💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
پس چیکار میکنی خودت🤣🤣

من فقط دستور میدم و کارای هنری میکنم. میام اینجا. کتاب میخونم و درس میخونم بقیه کارا هم خدمتکار

  یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
😂نمیشه  من توکلزندگیم یه بارمخودم اتاقم جمع کردم انقد خوبه لوس باشی امتحان کن😂 لوس#

بهتره یه تکونی به خودت بدی بخاطر آینده ات من هم همینطور بودم ولی بعدش سفت خوردم

تعطیل .من که نبخشیدم خدا هم ازت نمی گذره
من فقط دستور میدم و کارای هنری میکنم. میام اینجا. کتاب میخونم و درس میخونم بقیه کارا هم خدمتکار

چـــــه خـــــوب😎😀

چرا هیچکس منو تگ نمیکنه..؟😓                      خوب با منم دوست باشید دیگهه😪                 پس منو توی تاپیکای عکس تگ کنید یا هر تاپیک دیگه ای 😍😝💜                                     یه دخمل لوس و بابایی😛😌💜🧸                تا بهم بگن بالا چشت ابروعه گریه میکنم😭😂😂😂😂😂😂😂                                      یعنی در این حد لووووسم😂😝❤❤                    من همتونو دوست دارممممم😍               البته بجز مردا 😒😒😏                                           😄💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
بهتره یه تکونی به خودت بدی بخاطر آینده ات من هم همینطور بودم ولی بعدش سفت خوردم

بش فکر مبکنم

من فقط عاشق کتاب خوندمنم

وقتی روزی 6ساعت درس بخونی و روزی 1یاعت کتاب بخونی و حدودا ساعت هم کارای هنری انجام بدی برات وقتی نمیمونه

  یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز