2789
عنوان

چقدررر نینی سایت خوبه..

100 بازدید | 11 پست

خیلیی خوبه ادم اینجا میتونه راجب مشکلات و دغدغه هاش راحت حرف بزنه و نظر بقیه رو بدونه ..

بدون اینکه همو بشناسیم و قضاوت کنیم 

من از وقتی اومدم اینجا دیگ با هیچکسی راجب دغدغه هاا ؛ مسائل خصوصیم حرف نمیزنم یا به کسی اعتماد نمیکنم ..

یجوراییی خیلیی خوبه بنظرم 😪🤦🏻‍♀️

هشتگ# #قدر بدانیم🤣😂♥️ 


ادمای خوب و دلسوز هم زیاد هست اینجا

دمشون گرم

خواهش میکنم هرکس رو دیدید بهش روحیه بدید،بگید اوضاع درست میشه،خاطره بامزه بگید به هم،باهم حرف بزنید.به دوستاتون زنگ بزنید بی دلیل بهشون چرت و پرت بگید،به هم کادو بدید،همدیگه رو خوشحال کنید...تا اطلاع ثانوی با کسی بد حرف نزنید،واقعا احتیاج داریم افسرده نباشیم،هممون با هم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعضیا دل میشکونن😪

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃

منم واقعا اکثر نی نی سایتیا رو خیلی دوس دارم و عزیزدلم هستن😍

آخه من یه خره تنهای شهرم        باهمه کس هم قهره قهرم          روز و شبم هم پر درده                تو کنج این جنگلم آاااااا
اتفاقا با قضاوت های بیجا کاری میکنن یبوست بگیری زیاد دلنبند

بنظر من حتی اگه اینطوریم باشه 

بازم اینجا کسی کسیو نمیشناسه 

و کسیم با کسی مشکل یا پدر کشتگی ندارهه 

و خیلیییی بهتر ازینه که آدم بره حرفشو پیش دوست و اشنا فامیل بزنه و بعدشم پشت سرت مثلا حرف بزنن :/ 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز