2789
عنوان

چقدررر نینی سایت خوبه..

100 بازدید | 11 پست

خیلیی خوبه ادم اینجا میتونه راجب مشکلات و دغدغه هاش راحت حرف بزنه و نظر بقیه رو بدونه ..

بدون اینکه همو بشناسیم و قضاوت کنیم 

من از وقتی اومدم اینجا دیگ با هیچکسی راجب دغدغه هاا ؛ مسائل خصوصیم حرف نمیزنم یا به کسی اعتماد نمیکنم ..

یجوراییی خیلیی خوبه بنظرم 😪🤦🏻‍♀️

هشتگ# #قدر بدانیم🤣😂♥️ 


ادمای خوب و دلسوز هم زیاد هست اینجا

دمشون گرم

خواهش میکنم هرکس رو دیدید بهش روحیه بدید،بگید اوضاع درست میشه،خاطره بامزه بگید به هم،باهم حرف بزنید.به دوستاتون زنگ بزنید بی دلیل بهشون چرت و پرت بگید،به هم کادو بدید،همدیگه رو خوشحال کنید...تا اطلاع ثانوی با کسی بد حرف نزنید،واقعا احتیاج داریم افسرده نباشیم،هممون با هم.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بعضیا دل میشکونن😪

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃

منم واقعا اکثر نی نی سایتیا رو خیلی دوس دارم و عزیزدلم هستن😍

آخه من یه خره تنهای شهرم        باهمه کس هم قهره قهرم          روز و شبم هم پر درده                تو کنج این جنگلم آاااااا
اتفاقا با قضاوت های بیجا کاری میکنن یبوست بگیری زیاد دلنبند

بنظر من حتی اگه اینطوریم باشه 

بازم اینجا کسی کسیو نمیشناسه 

و کسیم با کسی مشکل یا پدر کشتگی ندارهه 

و خیلیییی بهتر ازینه که آدم بره حرفشو پیش دوست و اشنا فامیل بزنه و بعدشم پشت سرت مثلا حرف بزنن :/ 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز