2789
عنوان

چطور صفت های کثیف انسانی رو به حیوان نسبت میدین

| مشاهده متن کامل بحث + 258 بازدید | 41 پست
اگه بری تحقیق کنی میفهمی ک از لحاظ علمی سگ نجسه وهی تو فاز عاشقشونم اینا نمیری خب منم سگ دوس دارم ام ...

چ فازی 

برام مهم نی

زندگی دروغ بود،ما برای ماشین بازی پا به زمین گذاشتیم🚘🌍🇫🇷405🇫🇷لاتِ دلفینی مامانشه🫠🤤❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره من بیشتر از اینک میگن سگ نجسه حرصم میگیره  هیچ حیوونی باوفاتر و بهتر از سگ نی  منکه ...

حرفات درسته سگ حیوون خوبیه مث سگ اصخاب کهف ک همراه اون آدمهای مومن بود ولی حتی اون زمانم سگ برای پاسبانی و بیرون خونه بود جلوی غار خوابید نرفت داخل .پس دوست عزیزم بیا ن افراط کنیم نه تفریط .اگ خدا ک صلاح بنده هاشو میخاد گفته نجس چون می‌دونه سگ خ خ معرفت داره اگ ما باهاش خ صمیمی بشیم جای اعضای خانواده رو هم میگیره .پس میشه هم با حیوانات مهربون باشیم (توروایات هست ثواب زیادی داره)هم جای روابط عادی مختل نکنه گلم💐 

حرفات درسته سگ حیوون خوبیه مث سگ اصخاب کهف ک همراه اون آدمهای مومن بود ولی حتی اون زمانم سگ برای پاس ...

عزیزم من خودمم نمیارمشون داخل خونه یا چیزی.

فقط اگه جایی ببینم یا دم خونمون باشه بهشون غذا میدم 


و میگم کاش نجس نبودن 

زندگی دروغ بود،ما برای ماشین بازی پا به زمین گذاشتیم🚘🌍🇫🇷405🇫🇷لاتِ دلفینی مامانشه🫠🤤❤️
دوست داشتن سگ به نجس بودنش ربطی ندارد خود پیامبران با اینکه می‌گفت سگ نجسه باز به سگ از غذای خودش می ...

تو بشین تا فردا اینو بگو کیه که بفهمه نمیدونن اولین نفری که به مهربانی با حیوانات سفارش کرده پیامبر بوده

خبـمنم عاشقشونم خیلیم کیوتن ولی نجسه حقیقت تلخه

میدونم 

منم میگم کاش نجس نبود حیفه 

من فقط بهشون غذا میدم چون توی خیابونن و‌چیزی نیس 

وگرنه تو خونه نمیارم 

بیخیال

زندگی دروغ بود،ما برای ماشین بازی پا به زمین گذاشتیم🚘🌍🇫🇷405🇫🇷لاتِ دلفینی مامانشه🫠🤤❤️
شما چرا بخودتون میگیرید؟ منم نگه نمیدارم ولی اینجوری بخودم نمیگیرم چیزیو😏

چرا بخودم بگیرم شما منظورتون رو کلی میخواستین برسونین منم گفتم اینطور نیست خدا رو شکر وجدانم حداقل پیش خودم راحته 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حضرت علی اکبر❤

sgihoxt | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز