😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂وای این زنه که تاپیک پربازدید زده 40 میلیون برای مانتو عید خیلی کمه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
اصفهان😂😂😂از این شورت نخیا شاید بدن بهت اون گیاهی و خوشگل موشگلا گرونه گفته باشم😂
❣️🤣🤣🤣🤣🤣
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
بنده خدا شوخی کرده.فقط اون کسایی که باور کردن خیلی باحالن
😂👏
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
یه دخترم پرانرژی،،،،،پرسپولیسی،،،،شیرازی،،،نام کاربری هرررچی میذاشتم تایید نمیکرد،،،،،،متولد ۲۵آذر ،،،،،،،بسیاااار هنرمند،،،، تیز هوشان قبول شدم اما به خاطر اینکه نمیخواستم از دوستام جداشم نرفتم😑،،،،،،،منو تو تاپیک جن دیدید گزارشم بزنید،،،،قبل از عضویت یه سال خواننده خاموش بودم،،،،،،،شیمی دان آینده،،،،،از خیلیاتون سوال درمورد نحوه گذاشتن امضا و پروف سوال کردم هیییچ کس بجز ژیناگلمن و خاله الی۱جوابمو نداد😣،،،،،بهم نگید بچه من تو تماااام تاپیک های بزرگونه میاااام و خیییلی منحرفم،،،،، راستی کل خاندانمون اشرافی و ثروتمند هستند،،،،، خب چون الان هی بابام میگه بیا شام بخور باید برم بعدا میام دامشو مینویسم،،،،رااااستی تپلو ام😑
🤣ما عید میریم فرانسه شکلات فرانسوی میگیریم به جای شیرینی @شکلات_فرانسوی
هی چی فک کردی؟
شکلات فرانسوی رو ب هرکسی نمیدن حتی اگر بری فرانسه
بعلهههه😝😝
مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟ من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم