2789
عنوان

با ۵ تومن میشه خریدکرد😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 3345 بازدید | 197 پست

ببین اگه نمیشه شما این پول رو بده من بلدم چطوری خرجش کنم 🤐 اینطوری هم شما غصه نمیخوری هم من خجسته میشم

اللهم انّی اسئلک باسمک العظیم الاعظم                          شوهری رو که من بخوام با بی‌حجابی بقیه نگران ازدست‌داشتنش باشم باید بذاری دم در ببرنش. گویا این عزیزان طعم عشق و علاقه رو هیچ‌وقت نچشیدن.بابا چرا اینقدر بی‌اعتماد‌به نفسین شما!؟ کسی که بخواد بره، میره :/"مجردم" «یا موافق با نظر من هستی یا دشمن خونی من که باید کشته بشی»نگاه برخی دوستان هنگام بحث کردن.تاپیک حس ششم دوس دارم به روم نیارین 🤭دکتر داروساز هستم. زیاد آنلاین نمیشم ولی اگه سعادت حضور داشتم سوالی داشتین درحد توانم درخدمتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چطوری لوبیا پلو رو کته میکنن؟

خورش آبش کامل بره میریزمش تو برنجش ، آب برنجش باید کمتراز برنج سفید باشه.بعد که آبش کشیده شد قابلمشو عوض میکنم دم میزارم....

قابلمه رو بخاطر اینکه ربش نسوزه عوض میکنم

مجبور نیستیم برای هرچیزی به هرکسی توضیح بدیم🤗
ن بچه نیاورون نیستم خودتون حساب کنید با این قیمتای نجومی 

عزیزم بستگی داره چ آرایشگاهی بری چ کارایی میخوای انجام بدی رنگ مو باشه یا فقط پاکسازی و اصلاح و اینا 

چند دست لباس بخوای بخری و جنس مارک باشه یا معمولی 

خب اگه سخت نگیری با 2/500ک واسه خودته میشه جورش کرد

خورش آبش کامل بره میریزمش تو برنجش ، آب برنجش باید کمتراز برنج سفید باشه.بعد که آبش کشیده شد قابلمشو ...

درست میکنم 😋

اللهم انّی اسئلک باسمک العظیم الاعظم                          شوهری رو که من بخوام با بی‌حجابی بقیه نگران ازدست‌داشتنش باشم باید بذاری دم در ببرنش. گویا این عزیزان طعم عشق و علاقه رو هیچ‌وقت نچشیدن.بابا چرا اینقدر بی‌اعتماد‌به نفسین شما!؟ کسی که بخواد بره، میره :/"مجردم" «یا موافق با نظر من هستی یا دشمن خونی من که باید کشته بشی»نگاه برخی دوستان هنگام بحث کردن.تاپیک حس ششم دوس دارم به روم نیارین 🤭دکتر داروساز هستم. زیاد آنلاین نمیشم ولی اگه سعادت حضور داشتم سوالی داشتین درحد توانم درخدمتم
والا دیجی مانتوهاش بد نیست ۱۳۰_۴۰تومنه

به خدا مانتو این قیمتی ندیدم خودم یه مانتومعمولی دیدم ۵۰۰ بود یعنی زیر سیصد که اصلا نبود 

پرندگانی که در قفس به دنیا می آیند فکر میکنند پرواز بیماریست.
عزیزم شما دنبال یارانه ۱۰۰تومنی بودی الان میگی ۵ میلیون کمه؟

چ ربطی خب 

واسه نینی دار شدنم صلوات بفرستید..ممنونم😍😍۹۹/۹/۹بهترین روز ززندگیم روزی که تمام آرزوهایم برآورده شده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز