2777
2789
عنوان

حس ششم برای شما+جهت فان

| مشاهده متن کامل بحث + 1870 بازدید | 449 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به من بگو مریضیم چیه وکجام دردمیکنه

دلت 

اما اسک مریضی از حس ششم من خارجه😂

انقد خوب باش اگه کسی تورو ترک کرد به خودش ظلم کرده باشه🖤🤟🏻          من رو تو تایپک های چالش و خنده تگ کنید 😌اگه دیدید تو تایپک های منفی هستم شهید کردنم برایتان حلال 😐
اگر رابطه تون هدفمند نیست ولش کن گرچه اون بالاخره پیام میده


به من بگو مریضیم چیه وکجام دردمیکنه

   باجماعتی طرفیم که اگر براش کفش سم دارطراحی کنن بهش بر نمیخوره تازه با افتخار هم میپوشه. .اما اگه بهش بگی خدا برات حجابوطراحی کرده تاشان زنانه ات حفظ بشه سریع آزادی وحق انتخابش زیر سوال میره 😂دلم میخواد هرچی دوس دارم بنویسم 😂چهاردیواری اختیاری 😂خدایا جوانمرد کیه 😯چرا ازهمه جاباخبره😐چرانمیتونیم اسم کاربریمونو تغییر بدیمکاش اینستاگرام نابودبشه ترامپ اخراج بشه مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس داعش حیوونه درنده چراهمه تونی نی سایت خوبن وجاریاشون بد چرا تلویزیون فیلمای کره ای پخش نمیکنه چرا آسمون ابیه چرا اینو تاآخرمیخونی مگه بیکاری😃😂😂😂 اینایی که توتاپیکا توهین میکنن بی ادب ان اگه خودم تویه تاپیک عصبی شدم رگ غیرتم زده بالا اما واسه شما خوب نیست 😡خواهرشوهرای نوجوون زبون درازن اصلا خواهرشوهرا ازدم خسیسن 😕😲همیشه حق باعروسه البته عروس مادرشوهرم 😂همیشه ظالم خواهرشوهره البته خواهرشوهری که عروس ماباشیم 😂چقد همسایه هافضولن 😬انگار کارآگاه تشریف دارن 😬چراخواهر شوهربایداینقدر خسیس باشه 😷بلانسبت بعضی توتاپیکا ازبس فحش میدن آدم یادهاپومیفته😂😂😂😂هرکی اینوخوند انتقاد کرد به اون ربطی نداره دلم میخاد هرکی تایید کرد خوشگله ازبعضی کاربرابدم میاد😁میدونی چرا چون بیتربیتن😷فحش میدن اما من فحشم بدم بخاطرتعصب روبعضی ازشماهاس😂😂اونهایی که به بقیه میگن نمکدون خودشون میرغضب ان 😂😂😂باچنتا شون برخوردداشتم چطوری فلانی میرغضب 😨😲به شماها چه آسمون قرمزه خورشید سبزه بتوچه چشمام مال خودمه فضووووول خانمای مارپلیییییی 😂ولگردای نی نی سایت 😎😎😎😎بعضیا توسایت ادای ناظمارودرمیارن چطورین میرغضبا😂😂😂😂😆😅👹👺👺👺👹👻💀👀👾👽اینهایی که هی ادای روشنفکری درمیارن ومیگن مامسلمون نیستیم مسلمون هم شمانیست اسلام هم منتظر شمانیست خدابه شمانیازی نداره باکلاساااا😂فرت فرت غلط املایی نگیرید بیکارا😜کارآگاه بازی درمیارید مچ دست میگیرید انشاالله یکی مچتونوبگیره😏😏انتقادپذیرم اما چرت وپرت پذیر نیستم 😬اونها😂😂وقتی مرداروتونی نیسایت میبینم یاد زنای سرکوچه میفتم که انگارمجبورن سرکوچه بشینن😂😂😂
مهربون اروم پر از حرفهای نگو


بهم اس میده یا نه

از اول بگم بعد بیا بازخواست بکن از 1399.11.28 اینکاربری دست منه وقتی خواستی بری کارگاه بازی اینو ببین دیگه زر اضافی نزن
پیشگو نیستم که    

اگه نیستی پس چرا تاپیکشو زدین 

خدایا آرزوهای همه ماها برآورده کن چی میشه اخه؟😍💜 🧿 دختر هتروکرومی (چشم دورنگ) که هیچوقت و اصلا لنز نمیذارد و چشماشو که خدا بهش هدیه داده رو دوستش داره💙🖤 هرکی امضای منحصر به فرد رو داره بهتره به امضای هم گیر ندیم و کنایه نزیم😁😊   
با من رل میزنی قلبمو با تیر میزنی؟😁😛😂 شوخی# 😆

نه رل  نمیزنم تو زشتی 😂

انقد خوب باش اگه کسی تورو ترک کرد به خودش ظلم کرده باشه🖤🤟🏻          من رو تو تایپک های چالش و خنده تگ کنید 😌اگه دیدید تو تایپک های منفی هستم شهید کردنم برایتان حلال 😐
یا خدا حس میکنم دلت درد می‌کنه و سرت گیج میره

رنگ لباسمو حدس بزن 

خدایا آرزوهای همه ماها برآورده کن چی میشه اخه؟😍💜 🧿 دختر هتروکرومی (چشم دورنگ) که هیچوقت و اصلا لنز نمیذارد و چشماشو که خدا بهش هدیه داده رو دوستش داره💙🖤 هرکی امضای منحصر به فرد رو داره بهتره به امضای هم گیر ندیم و کنایه نزیم😁😊   
دلت  اما اسک مریضی از حس ششم من خارجه😂

کجای دلم منظورته😂

   باجماعتی طرفیم که اگر براش کفش سم دارطراحی کنن بهش بر نمیخوره تازه با افتخار هم میپوشه. .اما اگه بهش بگی خدا برات حجابوطراحی کرده تاشان زنانه ات حفظ بشه سریع آزادی وحق انتخابش زیر سوال میره 😂دلم میخواد هرچی دوس دارم بنویسم 😂چهاردیواری اختیاری 😂خدایا جوانمرد کیه 😯چرا ازهمه جاباخبره😐چرانمیتونیم اسم کاربریمونو تغییر بدیمکاش اینستاگرام نابودبشه ترامپ اخراج بشه مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس داعش حیوونه درنده چراهمه تونی نی سایت خوبن وجاریاشون بد چرا تلویزیون فیلمای کره ای پخش نمیکنه چرا آسمون ابیه چرا اینو تاآخرمیخونی مگه بیکاری😃😂😂😂 اینایی که توتاپیکا توهین میکنن بی ادب ان اگه خودم تویه تاپیک عصبی شدم رگ غیرتم زده بالا اما واسه شما خوب نیست 😡خواهرشوهرای نوجوون زبون درازن اصلا خواهرشوهرا ازدم خسیسن 😕😲همیشه حق باعروسه البته عروس مادرشوهرم 😂همیشه ظالم خواهرشوهره البته خواهرشوهری که عروس ماباشیم 😂چقد همسایه هافضولن 😬انگار کارآگاه تشریف دارن 😬چراخواهر شوهربایداینقدر خسیس باشه 😷بلانسبت بعضی توتاپیکا ازبس فحش میدن آدم یادهاپومیفته😂😂😂😂هرکی اینوخوند انتقاد کرد به اون ربطی نداره دلم میخاد هرکی تایید کرد خوشگله ازبعضی کاربرابدم میاد😁میدونی چرا چون بیتربیتن😷فحش میدن اما من فحشم بدم بخاطرتعصب روبعضی ازشماهاس😂😂اونهایی که به بقیه میگن نمکدون خودشون میرغضب ان 😂😂😂باچنتا شون برخوردداشتم چطوری فلانی میرغضب 😨😲به شماها چه آسمون قرمزه خورشید سبزه بتوچه چشمام مال خودمه فضووووول خانمای مارپلیییییی 😂ولگردای نی نی سایت 😎😎😎😎بعضیا توسایت ادای ناظمارودرمیارن چطورین میرغضبا😂😂😂😂😆😅👹👺👺👺👹👻💀👀👾👽اینهایی که هی ادای روشنفکری درمیارن ومیگن مامسلمون نیستیم مسلمون هم شمانیست اسلام هم منتظر شمانیست خدابه شمانیازی نداره باکلاساااا😂فرت فرت غلط املایی نگیرید بیکارا😜کارآگاه بازی درمیارید مچ دست میگیرید انشاالله یکی مچتونوبگیره😏😏انتقادپذیرم اما چرت وپرت پذیر نیستم 😬اونها😂😂وقتی مرداروتونی نیسایت میبینم یاد زنای سرکوچه میفتم که انگارمجبورن سرکوچه بشینن😂😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز