2777
2789
عنوان

🍃🌸چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند🌸🍃

| مشاهده متن کامل بحث + 8463 بازدید | 554 پست
من اسمم بنیامین هست،چی شده

به به پروفووووووو😝

 لایک یعنی  👉                                                               ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                 ✌🧚‍♀️  «سن نواخدان منیم نفسیم اولدون»   🧚‍♀️✌                               
بذارگزارش که خوردین میام      

تشریف بیارید تاپیکِ خودتونه🤕🤕❤❤

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نی نی یار جان  یه سوال چرا به کاربر اناتا اخطار دادین؟  دلیلش رو بگید  از دستتون ن ...

ایشون استیکری گذاشتن که سریع پاک کردن به همین دلیل اخطار گرفتن


ارتباط با نی نی یار فقط @niniyar

من بنیامین رو میکشم یه روزی

چه روزی 😂😂😂😂😂

اگه امکانش برات هست،روز مرد بکشش دیگه پول کادو ندم😁😁😁😁😁😁😁😁😁

آرامش الانمو مدیون همسرم هستم😐که وجود نداره 😁مرسی که نیستی😂فدااات بشم😁ستاره بچینی،خونه ننت بمونی😁بوس بوس😁😁😁😁😁😁😁😁
ایشون استیکری گذاشتن که سریع پاک کردن به همین دلیل اخطار گرفتن


دروغ نگید لطفا

شما از اولشم با من مشکل داشتید

بگید چه استیکری؟

به روح مادرم اشتباه کردید

من فقط 

   گذاشتم که پاک هم نکردم

کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو
من کلا امشب حس و حالم منفیه تو تاپیکت هم گفتم چرا...  ربطی به جریانات اینجا نداره

نخوندم اون جا رو 

امشب کسی برم نرم کنه 

میرم 

تمام

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نخوندم اون جا رو  امشب کسی برم نرم کنه  میرم  تمام

نرم برم کجا بود؟ 

عمرا دیگه برم از قانون جهندم# استفاده می کنم

اصلا کل این ماجراها زیر سر تو بود که وسط تاپیک خودت و لخت کردی پروف و امضات و برداشتی 😒

یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 
 

آقا احترام منو بپذیر استاد اعظم 😐😝

 لایک یعنی  👉                                                               ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                 ✌🧚‍♀️  «سن نواخدان منیم نفسیم اولدون»   🧚‍♀️✌                               

بعضی از این دختراااااا....😕😑









تو خونه سیب زمینی اب پز رو با نصف نون بربری درسته قورت میدن

(دیدم که میگمااااا)

اما بیرون تو ملع عام یه دونه چیپس نازکو

با 8 گاز و ۵ ترمز و 3 نیم کلاج میخورن😆😆😂😂





 لایک یعنی  👉                                                               ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                 ✌🧚‍♀️  «سن نواخدان منیم نفسیم اولدون»   🧚‍♀️✌                               
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز