2777
2789
تاحالا دوستی نداشتی؟

داشتم

اتفاقا همشون  پایه وخوب بودن.وبه می میگفتن تو خیلی خوب آدم رو درک میکنی

تو همه حال کمک میکنی به ما 

غم اونا غم من بود

مشکل اونا مشکل من بود

سعی میکردم کمکشون کنم

واین باعقرار شد روحم خسته شه 


ولی بعد یه مدت فهمیدم من آدم دوستی های طولانی مدت نیستم

واینو بهشون گفتم ومحترمانه قطع رابطه کردیم

کلا به نظرم آرامش تو گمنامیه


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جنس مخالف ولی بگم که من اونو فقط به چشم دوست میبینمااا


من جنس مخالف هستم... به شما توصیه می کنم هیچ وقت خودتونو درگیر اینجور دوستی‌ها نکنید چون آخر و عاقبت نداره 

بعدشم دوستتون که از قضا جنس مخالف هست فقط و فقط با یک چیز خوشحال میشه و اون چیز.... ارتباط جنسیه..

خدا نکنه به اونجا ختم بشه... خیلی مراقب خودتون و زندگی تون باشید... عفت و پاکی تون خیلی ارزش داره

دوست خوب حواسش به دوستش هست

دوست خوب بجا انتقاد می‌کنه بی جا تشویق

دوست خوب  حال آدم خوب می‌کنه

دوست خوب به دوستش حسودی نمیکنه

خودت باش همین که هستی خوب و بی آلایش

مطمئن باش احساس قشنگت بهش منتقل میشه

دوستیتون پایدار


آقا هستم ، رویای من اینه : دنیای بی کینه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز