2777
2789
عنوان

چیکار کنم این عمل ترک کنم😔

188 بازدید | 18 پست

معتاده گوشی شدم از ۲۴ساعت ۲۵ ساعت سرم تو گوشی 😭عینکی ام اخرش کور میشم

بیکار نیستما هم درس میخونم هم کلاس میرم  هم ولی بازم سرتو گوشی  😭😭😭😭نمیتونم ترک کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درس کی میخونی حالا  

⛔اقایان درخواست دوستی ممنوع⛔امام رضا(ع):کسی که بر ارتکاب گناه پافشاری می‌کند و از آن دست‌بردار نیست و (در عین حال) از خدای خود طلب عفو و بخشش می‌کند در حقیقت خود را مسخره کرده است.💖اگه خواستید درد دل کنید یا مشکلی داشتید نیاز به حرف زدن داشتید میتونید رو من حساب کنید البته فقط خانم ها💖

برنامه forest بریز😄😍❤️

دختری قوی باش که خودش با انتخاب ها و اعمالش، زندگی‌اش رو می‌سازه!😎🖤 عضو گروه قرمز😇❤️ وزن 22.بهمن.99: 82.200 👈🏻 26.بهمن.99: 81.200 😍😀 وزن هدف: 51❤️💕 امروز بیست و دو بهمنه؛ از همینجا قول ک برای اهدافم تمام تلاشم رو بکنم!🖤(کنکور و سلامتی)

سلام، سیامک انصاری هستم، بیا کمپ ترک اعتیاد گوشی بایا، پشیمون نمیشی، منم اصلا اولش باورم نمیشد

باز شوهر بی بهانه با ادایی کودکانه هیکل چون استوانه میکند غر غر به خانه یادم آید روز اول گردنش گج. دست و پا شل پیش بابا موش میشد سر خیش تا گوش می شد دختری افتاده بودم مهربان و ساده بودم نرم و نازک شاد و چابک چشمهایم همچوو آهو عطر موهایم چو شب بو می شنیدم از لب او : حرفهایی همچو جادو : من غلام خانه زادت جان دهم هر دم به یادت گر نیایی خانه ی من میگریزد روحم از تن بعد از آن گفتار زیبا خام گشتم من همانجا 😄 شد به پا جشن عروسی کیک و شام ودیده بوسی بعد از آن دیگر ندیدم هرگز آن اوقات بی غم قسمتم یک مرد جاانی اندکی لوس و روانی بی اراده همچو یابو پر خور و مغرور و پر رو هرکه کرد این دوره شوهر خاک بر سر گشت و حیران شد پشیمان شد پشیمان شد پشیمان 😂😂                     
سلام، سیامک انصاری هستم، بیا کمپ ترک اعتیاد گوشی بایا، پشیمون نمیشی، منم اصلا اولش باورم نمیشد

تبلیغ_ممنوع# 🤣🤣

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

تبلیغ_ممنوع# 🤣🤣

😂😂😂😂😐😐😐

باز شوهر بی بهانه با ادایی کودکانه هیکل چون استوانه میکند غر غر به خانه یادم آید روز اول گردنش گج. دست و پا شل پیش بابا موش میشد سر خیش تا گوش می شد دختری افتاده بودم مهربان و ساده بودم نرم و نازک شاد و چابک چشمهایم همچوو آهو عطر موهایم چو شب بو می شنیدم از لب او : حرفهایی همچو جادو : من غلام خانه زادت جان دهم هر دم به یادت گر نیایی خانه ی من میگریزد روحم از تن بعد از آن گفتار زیبا خام گشتم من همانجا 😄 شد به پا جشن عروسی کیک و شام ودیده بوسی بعد از آن دیگر ندیدم هرگز آن اوقات بی غم قسمتم یک مرد جاانی اندکی لوس و روانی بی اراده همچو یابو پر خور و مغرور و پر رو هرکه کرد این دوره شوهر خاک بر سر گشت و حیران شد پشیمان شد پشیمان شد پشیمان 😂😂                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز