2789
عنوان

پخخخخ پخخخخخ پخخخخخ😂😂😂😍😍😍

242 بازدید | 33 پست

حوصلم سر رفته خب 😂😂

میشه واسه ما 👧👦 ی صلوات بفرستین که بهم برسیم و خوشبخت بشیم لطفا واسه جور شدن جهازمم ی صلوات بفرستین 😁😁😁

تخخخخخ تخخخخخ تخخخخ

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         

بیا زیرش کم کنم

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای ای ای 

اوف اوف اوف

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃

پخ پخ

خواهش میکنم هرکس رو دیدید بهش روحیه بدید،بگید اوضاع درست میشه،خاطره بامزه بگید به هم،باهم حرف بزنید.به دوستاتون زنگ بزنید بی دلیل بهشون چرت و پرت بگید،به هم کادو بدید،همدیگه رو خوشحال کنید...تا اطلاع ثانوی با کسی بد حرف نزنید،واقعا احتیاج داریم افسرده نباشیم،هممون با هم.

شفا شفا شفا🤦🏻‍♀️😂

ميشه لطفا براي حل مشكل مادرم دعا كنيد؟😔 ، لطفا اگه دعا كرديد بهم بگيد تا براتون حمد و ذكر يونسيه بخونم، خيلي سخته مادرت جلوي چشمات آب بشه و هيچكاري ازت برنياد، خدا رو بابت تمام نعماتي كه به من ارزاني داشته، شكرميكنم، ممنون ميشم در تاپيك چالش ناشناسم شركت كنيد🙂🌹 https://harfeto.timefriend.net/16393378956800
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز