2789
عنوان

دوران نامزدی

367 بازدید | 29 پست

چجوری رفتار کنم با نامزدم 

بعضیا میگن گرم نگیر باهاش بزار همیشه تشنه تو باشه

بعضیا میگن محبت کن بهش نزار دلتنگ بشه (اخه سرکار هست خیلی دوریم از هم)

واقعا موندم چیکار کنم 

(عقد نیستیم)

و اینکه روزی یه بار بهم تلفن میکنه خب 

نمیدونم چی بگم پشت تلفن که به حرف بیایم 

اگه میدونید راهنماییم کنین 

من خواهر ندارم

ممنونم ازتون

تکست بده بیشتر

حرفای خوب بزن

ابراز دلتنگی کن

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه مدت باهاش حرف بزنی قلقش دستت میاد

بعضی ها مهرطلبن محبت کنی رام میشن

به بعضیا نباید اصلا محل بذاری تا خودشون بیان سمتت


این کارما رو هم از فضای مجازی یاد گرفتید، وگرنه قبلا میگفتید حضرت عباس زد به کمرش     

عزیزم نه افراط داشته باشه تو رابطه نه تفریط . مثلا روزی یکبار اون تماس میگیره روزی یکبار هم تو تماس بگیر نزار بیشتر از خودش بشه. 

 تو حرفاتون هم بیشتر حال و احوالشو بپرس و کارهایی ک درطول روز انجام داده و این حس رو بهش منتقل کن که برات اهمییت داره و به فکرشی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز