2789
عنوان

دورهمییییییییی... ❄️🌈🌈🌈

| مشاهده متن کامل بحث + 8470 بازدید | 1399 پست
😐😐😐گوشام دارزعععععععععععععععععع 

بیا قیچی کنم برات😂😂😂😂

عاقا قضیه داره عزیزم

آرامش الانمو مدیون همسرم هستم😐که وجود نداره 😁مرسی که نیستی😂فدااات بشم😁ستاره بچینی،خونه ننت بمونی😁بوس بوس😁😁😁😁😁😁😁😁

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیخام😐میزنم تو سرت محیا😜

😐😐

اسم منو از کجا میدونی؟؟؟😐😐🤦🤦🤦

آرامش الانمو مدیون همسرم هستم😐که وجود نداره 😁مرسی که نیستی😂فدااات بشم😁ستاره بچینی،خونه ننت بمونی😁بوس بوس😁😁😁😁😁😁😁😁
😐خدایا ایکاش کمتر می آفریدی ولی با کیفیت تر

عنترررررر

یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 
وای 🤣🤣🤣🤣🤣

والا،شادی تو دانشگاه بجز ده نفر هیچکس اسم منو نمیدونه😐

یه پسره هست تو دانشگاهمون،بخدا از همه اسم منو میپرسه،به بچه ها گفتم اسم منو نگین میکشمتون😐

اگه بفهمن تو این سایت،همه اسم منو از دم میدونن😂😂😂😂😂😂😂😂😂

آرامش الانمو مدیون همسرم هستم😐که وجود نداره 😁مرسی که نیستی😂فدااات بشم😁ستاره بچینی،خونه ننت بمونی😁بوس بوس😁😁😁😁😁😁😁😁
توم میتونی منو ملکه صدا کنی😃😂😜

سلام ملکه 😐🤚🤚

آرامش الانمو مدیون همسرم هستم😐که وجود نداره 😁مرسی که نیستی😂فدااات بشم😁ستاره بچینی،خونه ننت بمونی😁بوس بوس😁😁😁😁😁😁😁😁

[QUOTE=176636418]والا،شادی تو دانشگاه بجز ده نفر هیچکس اسم منو نمیدونه😐 یه پسره هست تو دانشگاهمون،بخدا از همه اسم م ...[/QUOTE

منم رو دونستن اسمم حساسم🤭

تو خیابون به دوستام میگفتم اسممو بلند نگین 😁😂😂😂

عنترررررر

کم_تربیت#  

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز