2777
2789

هیچکدوم تو ده روز ج نمیده شایدم صورت باهم فرق میکنه واسه من ک نشد

ولی ی صابون هس ک باهاش کرمم صورتم داره صابون گوری  

خیلی خوبههه قیمتش قبلا ۵۰ بود الان نمدونم تا وقتی بزنی صورتت صافه ولی قط کنی برمیگرده

کلیندامایسین

اون‌خُداست‌کِ‌مهرَبون‌بَخشندست‌:/          مَن‌فاصله‌خَندیدنم‌تا‌رددادنم‌یلَحظَس🌊💯⚖😏                       آدمایی‌واسه‌ماع‌خاصن‌کِ‌مارو‌با‌اخلاق‌بَدمون‌خاصَن🤙🏾📿🦂 🔞          ن میتونی بام باشی ن میتونی جام باشی اینو گفتم در جریان باشی😼💯                           کِ اگ غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم🌏🩸🚫🥀

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پرهیزای غذایی نخوردن غذاهای چرب و فست فودی.خوردن۸لیوان اب تو روز ماسک خاک رس و گلاب


من خاگ رس خریدم


نوشته با ماست یا سرکه قاطی کن بزن صورتت

میترسم صورتم و خراب کنه


بنظرت قاطی کنم؟

چیزای گرم و ادویه جات و شیرینی نخور فعلا تو این تایم


یه صابون ضد جوش مناسب پوست چرب

دکتر برام نوشته قیمتش ۵۰_۶٠ هست

خوبم هست تقریبا..ولی معجزه گر نیست دیگه😅😅

اگ میگیری

عکسشو بفرستم برات


تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
۱- روزانه دو بار گلاب + عرق مورد رو به پنبه آغشته کن و به صورتت بمال اصلا جوش نمیزنی ۲- روغن درخت چ ...

عرق مورد چیه؟

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
من خاگ رس خریدم نوشته با ماست یا سرکه قاطی کن بزن صورتت میترسم صورتم و خراب کنه بنظرت قاطی ...

سرکه نزنیا پوست نازک میشه بعدا تو افتاب نابود میشی همش لک میشه

ماست خوبه سرده پوستو اروم میکنه و التخابو کم

من خاک رسو با گلاب میزنم ی شب درمیون خیلی عالیه هم جوشا رو کم التهاب تر میکنه هم صورتو شفاف تر و میگن ب مرور زمان گونه هارو پر میکنه بزن نت توضیح کاملش رو میخونی عزیزم

ماست و جوانه گندم هم میزنم اونم خیلی خوبه

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")
پوستت چربه؟

اره 😫

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")
مورد یه نوع گیاه هستش  عرق مورد رو عطاریا میفروشن

اهان مرسی

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
بفرس عشقم

https://uupload.ir/files/c9k8_img_۲۰۲۱۰۲۰۸_۱۵۵۷۴۶.jpg

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز