2777
2789
عنوان

بیبی چک +عکس

1177 بازدید | 141 پست

بچها این با ادراره ساعت ۱ ونیمه و قبلش زیاد دستشویی رفته بودم ینی غایظ و خالص نیست بنظرتون مثبته چیه .. صبح قراره باز بزنم 

اگر میدانستم این آخرین دقایقی است که تورا میبینم به تو میگفتم “دوستت دارم “ و نمیپدانشتم که تو خود این را میدانی همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت ها به ما بدهد کسانی را که دوست داری کنار خودت داشته باش و به آنها بگو که چقدر دوستشان داری بگو که چقدر برایت مهم هستند بگو که وجودشان برایت نیاز است مراقبشان باش چون شاید فردایی نباشد برای جبران گفته هایی که یک روز از گفتنشان گذشتی ! 

نصفه شبی خواب ندارم از استرس

اگر میدانستم این آخرین دقایقی است که تورا میبینم به تو میگفتم “دوستت دارم “ و نمیپدانشتم که تو خود این را میدانی همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت ها به ما بدهد کسانی را که دوست داری کنار خودت داشته باش و به آنها بگو که چقدر دوستشان داری بگو که چقدر برایت مهم هستند بگو که وجودشان برایت نیاز است مراقبشان باش چون شاید فردایی نباشد برای جبران گفته هایی که یک روز از گفتنشان گذشتی ! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

https://uupload.ir/files/loct_20210209_031459.jpg

اگر میدانستم این آخرین دقایقی است که تورا میبینم به تو میگفتم “دوستت دارم “ و نمیپدانشتم که تو خود این را میدانی همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت ها به ما بدهد کسانی را که دوست داری کنار خودت داشته باش و به آنها بگو که چقدر دوستشان داری بگو که چقدر برایت مهم هستند بگو که وجودشان برایت نیاز است مراقبشان باش چون شاید فردایی نباشد برای جبران گفته هایی که یک روز از گفتنشان گذشتی ! 
https://uupload.ir/files/loct_20210209_031459.jpg

مبارکه مامان شدی رفت😊✨

یکی‌ جدی ‌بودنش ‌به دل آدم میشینه، یکی خوش اخلاق بودنش.. یکی سرسنگینش به دل میشینه، یکی شیطونش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه.. یکی پرحرفش! اگه ادای کسی رو دربیاریم جذاب نمیشیم مسخره میشیم، شبیه خودت باش مگه خودت چشهシ راستـی..همیشه لبخند بزن، لبخندت یا باعث شادی آدما میشه یا آزارشون، میخوام بگم در هر دو صورت تو برنده ایシ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز