2789
عنوان

اخه چرا تعلیق😭

| مشاهده متن کامل بحث + 216 بازدید | 34 پست
دخترفروردینی هستی؟

اره با افتخار

نمیدونم چرا میگن تعلیق شدی 😐اما من دوباره با انرژی اومدم.من دوگل پسر دارم و دختر  و همسر و مامان شادی ام 😁،دارم میرم تو ۲۵، عاشق 💖پدر و مادرمم💖. لطفا اگه درد دل کردم سرزنشم نکنین گناه دارم خو😁💖و اینکه سر این نی نی سایت همش درگیرم با شوهرم خخخ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوش اومدی عزیزدل😍

قربون تو آجی

نمیدونم چرا میگن تعلیق شدی 😐اما من دوباره با انرژی اومدم.من دوگل پسر دارم و دختر  و همسر و مامان شادی ام 😁،دارم میرم تو ۲۵، عاشق 💖پدر و مادرمم💖. لطفا اگه درد دل کردم سرزنشم نکنین گناه دارم خو😁💖و اینکه سر این نی نی سایت همش درگیرم با شوهرم خخخ
منم دوست دارم 🥰

عزیزی

نمیدونم چرا میگن تعلیق شدی 😐اما من دوباره با انرژی اومدم.من دوگل پسر دارم و دختر  و همسر و مامان شادی ام 😁،دارم میرم تو ۲۵، عاشق 💖پدر و مادرمم💖. لطفا اگه درد دل کردم سرزنشم نکنین گناه دارم خو😁💖و اینکه سر این نی نی سایت همش درگیرم با شوهرم خخخ
چی بود‌کاربریت؟؟

گل عشق

نمیدونم چرا میگن تعلیق شدی 😐اما من دوباره با انرژی اومدم.من دوگل پسر دارم و دختر  و همسر و مامان شادی ام 😁،دارم میرم تو ۲۵، عاشق 💖پدر و مادرمم💖. لطفا اگه درد دل کردم سرزنشم نکنین گناه دارم خو😁💖و اینکه سر این نی نی سایت همش درگیرم با شوهرم خخخ
منو میشناسی؟

والا اسمتو خیلی دیدم اما ن😁

نمیدونم چرا میگن تعلیق شدی 😐اما من دوباره با انرژی اومدم.من دوگل پسر دارم و دختر  و همسر و مامان شادی ام 😁،دارم میرم تو ۲۵، عاشق 💖پدر و مادرمم💖. لطفا اگه درد دل کردم سرزنشم نکنین گناه دارم خو😁💖و اینکه سر این نی نی سایت همش درگیرم با شوهرم خخخ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز