متغیر مدیر استارتر عضویت: 1399/06/29 تعداد پست: 1414 عنوان نظرتون؟؟ 73 بازدید | 11 پست سیاستتون در مقابل ادمایی که خیلی زرنگن چیه؟ 1399/11/19 | 11:51 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختری_ز_دیار_تابستان عضویت: 1399/11/08 تعداد پست: 2305 همون زرنگی دوستداشتنتگناهباشدیاکاشتباه/گناهمیکنمتوراحتیباشتباه:/💜
mgcidvkfc عضویت: 1399/06/06 تعداد پست: 7292 مث خودشون باید باشیم بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره...🕊
متغیر مدیر استارتر عضویت: 1399/06/29 تعداد پست: 1414 مث خودشون باید باشیم اون سنش زیادتره و خیلی هم بلد من بچه من ساده😶
متغیر مدیر استارتر عضویت: 1399/06/29 تعداد پست: 1414 🤔🤔 سیاست خاصی نمیخواد کی هست؟خیییلی مهمه فامیله مهم نیس ولی برخورد داریم دیگ
mgcidvkfc عضویت: 1399/06/06 تعداد پست: 7292 اون سنش زیادتره و خیلی هم بلد من بچه من ساده😶 حتما جاریت هسته😂 بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره...🕊
anahita65 عضویت: 1398/07/04 تعداد پست: 44237 نمیدونم والا هر چی آدم خنگ هست دور من جمع شدهشوخی# با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜
drakhshan67 عضویت: 1399/09/30 تعداد پست: 12129 فامیله مهم نیس ولی برخورد داریم دیگ آها کلا دو حالت خوبه یکی تو هم زرنگ باشی دومی کلا طرفو ندید بگیری و ارتباطو کم کنی(زرنگ منظور چیه) دومی عالیه ولی ذاتیه