2789

چی شده🤔🥴

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترک سن ؟؟؟؟؟؟

من میگم 10

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇
خندیدن بلدی! بخند    

حالت خوش نیس من برم😐✋

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇
نه ۴ بود 

عع🤦‍♀️😂

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇
سوالات خصوصیه دوست ندارم تو سایت داد بزنم تازه همه ترک زبانها همشهری و هم روستای و هم ایلوتبارم هستن

🤦🤦 استغفرالله 

خدايا خودت بهم صبر بده به هیچکس اعتماد نکنین 🖤

باشه،خخخخخخخ😐

زانا وه ختی لیم دووری شیوه ی خه مینم چ ناشیرینه🙂 بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه....یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده...یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست.چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتنش!نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم🙂🙃
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز