2777
2789

من عسل واژینال کردم سه زوز زودتر شدم

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود شوی و ما رستگار❤خدایا امیدمو نا امید نکن 😢تیکر رسیدن به ارزوها😍نشد نشد که بیام بازم به دیدن تو‌‌‌‌‌‌نشدنفس بکشم نفس کشیدن تو روزای تار منه شبهای روشن تو 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عسل تزریق کردم به واژن بخاطر عفوتت

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود شوی و ما رستگار❤خدایا امیدمو نا امید نکن 😢تیکر رسیدن به ارزوها😍نشد نشد که بیام بازم به دیدن تو‌‌‌‌‌‌نشدنفس بکشم نفس کشیدن تو روزای تار منه شبهای روشن تو 
الان دیگه نمیری؟؟ کارت چی بود؟سنگین بود

نه دیگه همون دو ماه برا هفت پشتم بس بود

صندوقدار یه تالار بودم هشت صبح میرفتم تا یک شب فقط بینش سه ساعت استراحت داشتم حقوقشم خیلی کم بود قرار بود زیاد کنن نکردن منم زدم بیرون

اهان الان خوبی

تزریق کردم فرداش پریود شدم

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود شوی و ما رستگار❤خدایا امیدمو نا امید نکن 😢تیکر رسیدن به ارزوها😍نشد نشد که بیام بازم به دیدن تو‌‌‌‌‌‌نشدنفس بکشم نفس کشیدن تو روزای تار منه شبهای روشن تو 
اره عزیزم سابقه داشتم ولی الان سه چهار ماهی هست دهم تا دهم میشم😪😪😪😪

پس بخاطر استرسته امیدوارم فردا پریود بشی اعصابت آروم بشه ولی از این به بعد سعی کن رابطتتون با کان دوم و قرص باشه چون طبیعی راه مطمئنی نیست 

سفته نداده بودی؟؟ قرارداد داشتی؟؟ لامصب تالار شغلش سنگینه همش سرپایی

نه سفته ندادم قراردادم قرار بود بعد از اینکه اوکی دادم ببندن که اوکی ندادم 😁

اره لعنتی اونجاهم شلوغ بود منم دست تنها خیلی سخت بود اذیت شدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز