2777
2789

به جز یکی دوبار که رفته بانک اونم چند دقه اصلا ماسک نمی زنه می گه قبول ندارم می گم حق الناس شاید ناقل شی ب کسی بدی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رک بگم چجوری با این ادم بیشعور زندگی میکنی!!!برام سوال واقعا

به سختی بخداذمن همیشه ماسک می زنم ولی بدترین کروناذرو گرفتم اون بدون ماسک می چرخه صحیح و سالم حتی سرما نخورد 

برگ_هایم_دقیقا_کجایین# 😐 کرونا نگرفته تا حالا؟! 😐

یه سری گرفت فوق خفیف دو روز سر درد داشت همین ولیذمن تا پای مرگ رفتم اصلا شوعرم هیچیش نمی شه می گه من قوی ام سالمم 

ادمایی که جونشون مهمه ماسک میزنن

شوهرت نمیتونه ناقل بشه برا شون که

ولی تو حرص نخور مواظب خودت باشه فقط نگیری

منم دو تا دوستام تو بیمارستانم ماسک نمیزنن

کاراموزی که میریم هی ماسکو برمیدارن

ولی تاحالا نگرفتن

ولی شوهر من همش میزد و گرفت و...

 واسه شادی روح همسرم یه صلوات میفرستین؟                        * بخاطر کرونا ۱۸ ابان ۹۹ ازپیشم پرکشید *                چشم بیدار بر این تلخی ایام ببند  ...                                 خواب های شکرین بهر تو دیده ست بهار...        

معلوم نیست قاتل چند نفره

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌
به سختی بخداذمن همیشه ماسک می زنم ولی بدترین کروناذرو گرفتم اون بدون ماسک می چرخه صحیح و سالم حتی سر ...

واقعا تحمل این افراد سخته،خدا بهت صبر بده

به ایشون هم عقل بده،،واقعا این همه ادمی که فوت شدن نمیبینه

من که هنگم 

پ این همه آدم چجوری مردن.. شوهرت زنده اس 🤪

بخدا صحیح سالم تازه مجبوری تو این کرونا من مسافرت هم برده هم شمال هم مشهد هم پارک و پبکنیک اصلا هم اهل رعایت نیست بهداشت فردی ب زور رعایت می کنه می گه چرا الکی وول ماسک بدم من نمی گیرم

یه سری گرفت فوق خفیف دو روز سر درد داشت همین ولیذمن تا پای مرگ رفتم اصلا شوعرم هیچیش نمی شه می گه من ...

یا خدااا😰

خب احتمالا گرفته منتقل کرده ب تو

تو ام بدنت ضعیفه انقدر وخیم بوده اوضاعت حتما

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز