2789

خودت باش هیچ کسی برای مردا مثله کسی که خودشه جذاب نیس

طلاق بگیرید🍁 فرار کنید⛓️ مهاجرت کنید🌈 استعفا بدید ضربه ی متقابل بزنید🥀 نابود کنید💔 رها کنید ولی تحمل نکنید!! تحمل دروازه ی جهنم است🍂💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاشق خودت باش خودتو دوست داشته باش خودتو با کسی مقایسه نکن و اعتماد به نفس در کار و رفتارت باشه عجیب قدرت جذبت میره بالا 

            شانس چیست؟شانس همان کار مثبتی هست، که تو در طبیعت انجام دادی و طبیعت به تو، یک کار خوب یا یک انرژی ‌مثبت بدهکار است و باید به تو، یک سود بدهد یا یک انرژی مثبت برساند.چند راه بازگشت انرژی:از نظر سنتی:تو نیکی میکن و در دجله انداز،که ایزد در بیابانت دهد بازاز نظر قرآن:هر کس ذره‌ای بدی و خوبی کند به او باز می‌گردداز نظر بودا:قانون 'کارما' یعنی هر چیزی کار ماست و به ما بر می‌گردد.از نظر متافیزیک:انرژی در طبیعت از بین نمیرود. وقتی انرژی‌ای رها میکنی حالتش عوض میشود و بر می‌گردد..                                                      جهان به اعتبار خنده تو زیباست بهشت من همین دقیقه ها همین جاست😊                            خدایا شکرت  خدایا شکرت خدایا شکرت                                 ❤💙💚💛🧡💜💖

عزیزم من ی دختر 35 ساله ام 

چهره م دوست داشتنیه  ،  قدم بلنده  ،  تحصیلات دارم  ،  شغل خوب  دارم 

ولی !!!! 

جالب اینجاست با هر مدل پسری دوست شدم دلشو بردم ولی هیچ کدوم از اونایی که من ازشون خوشم میومد بم پیشنهاد ازدواج ندادن و همه شونم میگن تو انقد ایده آلی لایق بالاتر از منی 

البته اینو میگن که بهانه برای کات کردن داشته باشن 

حالا یکی هست بگه من باید چیکار کنم 

واقعا خودم حیرون موندم 

جدی میگی یعنی چی

یه دکتری همیشه اینو میگف 

یعنی اینکه ادا در نیار مغرور نیستی ادای مغرورارو در نیار شیطون نیستی ادای شیطونارو در نیار خودت باش خوده واقعیت 

طلاق بگیرید🍁 فرار کنید⛓️ مهاجرت کنید🌈 استعفا بدید ضربه ی متقابل بزنید🥀 نابود کنید💔 رها کنید ولی تحمل نکنید!! تحمل دروازه ی جهنم است🍂💜
تو اول بگو چیکار کردی دل بردی

منظورم اینه که ظاهرم که ب دل میشینه رفتارم هم در عین متانت ولی جذب کننده ست 

آخه میدونی برای هر پسری جذب فرق میکنه 

یکی با خیلی ببخشید س ک س جذب میشه 

یکی میبینه طرف مایه داره جذبش میشه 

یکی ا قیافه طرف خوشش میاد 

هیچ پسری با پسر دیگه یکی نیست 

باید ببینی مخاطبت چ روحیه و طرز فکری داره

منظورم اینه که ظاهرم که ب دل میشینه رفتارم هم در عین متانت ولی جذب کننده ست  آخه میدونی برای ه ...

هر آدمی جذب کسی میشه که برعکس خودشه

طرفم شیطون و از این شر و پرانرژی هاس

من باید آروم متین باشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز