2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی میگن مگه..  به نظرم خوبه که تو امضا بنویسن که مرد هستن  من که بعضی وقتا قاطی میکنم&nb ...

میگن اره مال بابامه 

یکی مگیه اره سندش پشت قبالمه 

خاله زنک 

برو بیرون

 نکنه حامله میشی 

نکنه....... میشی

دنبال شوهری؟

اقاهستم سایت مال بابات یا شوهرت انداخته پشت قباله ازدواجت که به من میگی خاله زنک!! ...................دِ آ خِ بِگو دِلِتو کی بُر زَد مَگِه اَز توُ نِمیپُرسَم دااااااااااد نَزن این رابِطَرو کارای تُ داد بِ باد نََ مَن آخَرَم دیدَم دَستاتوُن باهَمَن داد نَزَن ساکِت شوُ حَرفام بازَم  هَس

ایییی خدددداااا!!!!!!  

ین شوخی رو با عاااقایون تمام مینماااییید یاا خیررر؟؟؟ میزارید اقایون ماستشونو بخورن!!!!؟؟    

هی عاقایون عاقایون!!!!  

مرسی-اه#  

خانما بیاین بریم اینجا دیگه جای ما نیس واسلام!!!

سس مااس  

بر منکرش لعنت، پس منم جیگرم با توجه به اسمم😂🤭

اخرش ک گفتم بهت جیگر

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز