2789
عنوان

بچه ها این پسره خوشگله؟+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 10747 بازدید | 472 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

alirezaarab,اینستا داره بزن

من اینستا ندارمممم

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
حتما منظورت ۲۷ هست😁

والا اینجا ۹، ۲۱، ۳۰، ۴۰، ۷۲ گفتن. سن مهم نیست، یکی گفت حس میکنم کاربر زن هستی عمدا برعکس زدی، یکی هم خیلی جدی گفت حس میکنم کاربر وقیح هستی 🤣🤣🤣🤣🤣

زین دایره مینا خونین جگرم می ده  تا حل کنم این مشکل در ساغر مینایی ( حافظ)
من از این خیلی بهترم😅

اعتماد_ب_سقف#  

فمنیسم،،،دنبال برابری ،جهانی بهتر ، دنیایی که یه دختر بخاطر اینکه یه دختره آزادیشو ازش نگیرن !!! وقتی شب رفت بیرون از خونه بهش توهین نشه ، امنیت داشته باشه ،،، چه زن های ایرانی که به جای آواز خوندن مجبور نشدن سبزی پاک کنن چون فقط این جماعت معتقده صدای زن حروم و شنیدنش گناه ، زن باید تو خونه ظرف بشوره و سبزی پاک کنه :) ،،،وقتی تو بلاد کفر میرن مریخ و فیلمای درمورد پریودشون اسکار میگیره ، ما هنوز درگیر کیسه مشکی برای نوار بهداشتی هستیم :)))))طبق قانون ازدواج با دختر سیزده ساله هیچ‌ مشکلی نداره چون اونقدر بالغ شده که بتونه یک آدم دیگه رو هم به زندگی بیاره ، ولی همون دختر بالغ حق رای دادن،  گواهینامه داشتن ، بدون اجازه پدر از کشور خارج شدن ، حق مستقل شدن و حق به سرپرستی گرفتن یک فرزند رو نداره . ،،، این همون دنیاییه که یه عده تهی مغز ساختن ... اما میشه تغیبرش داد ... تغییر از من شروع میشه ، از تو شروع میشه، از ما شروع میشه ؛)
من از این خیلی بهترم😅

عکس فقط عکس

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز