2789
عنوان

شوهرم دنیا رو قبول داره بجز من...

247 بازدید | 16 پست

میگه خواهرات خوبن تو بدی.در حالی که خدا خودش شاهده هیچ کس جای من نیست ببینه چه اخلاقای بدی داره.منم بهش میگم تا وقتی دونفر باهم زندگی نکردن نمی تونی بفهمی اخلاقش چطوره.ولی بازم ته دلم دلخورم ازش.اخلاقای گندش رو من تحمل میکنم اون حسرت بقیه رو می خوره

فقط_طلاق#  

لطفا کتاب‌ِ خوبِ‌ غیرِ زرد معرفی‌ کنید#عاشق_کتاب علاقمند ب رمان‌های روانشناسی طور هستم کتاب‌هایی ک آشنا هستم کوری_دختری از جنس خاک_کیمیاگر_جز از کل_کتاب دزد_بلندی های بادگیر_دختریکه ماه را نوشید_ما تمامش میکنیم_خطاب به عشق

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه برادر داره بگو اونم خیلی بهتر توئه

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

راستش یکی از برادراش ماهه ماه زنش هم راضیه ازش ولی من هیچ وقت مقایسش نکردم

ایندفعه بگو بفهمه چی حسی داره مقایسه شدن

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رنگ مو

o_omoon | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز