2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم چن ھفتہ ای؟ منم باردار شدم دو ھفتہ پیش سقط شد 😔

ای وای چرا سقط😱 دلیلش چی بود 

من ۶ هفتمه

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
ماشالا به زنای سرزمینم  ماشالا چه باادب  چه با شخصیت  ماشالا

با هرکی باید با ادبیات خودش صحبت کرد وگرنه متوجه نمیشه . کسی که بقیه بو لایق شنیدن کلمه ی گاو بدونه لایق شنیدن حرفای بدتری هست

گاو اسمته احمق ميام جرت ميدما تا غلط زيادي نکني گوساله

یا خدا😐

حالا اسی یه خبطی کرد پاتونو از خشتکش ور دارین😐

دَر سَرَم دُختَرِ پیری عَصَبی میرَقصَد🎭شَهر بَر رویِ سَرِ مَن عَرَبی میرَقصَد🎈این جَهان با هَمه یِ دَغدَغه هایَش دارَد🪁رویِ یِک جُمجُمه یِ یِک وَجَبی میرَقصَد🌪
قنادی پاک تقریبا کنار پل آزادگان توتک هم خوشمزس

واقعا با این که گاو خطاب کرده جوابشو میدی چ جالب.ادمارو امثال شما پررو میکنن

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

با هرکی باید با ادبیات خودش صحبت کرد وگرنه متوجه نمیشه . کسی که بقیه بو لایق شنیدن کلمه ی گاو بدونه ...

کسی که با شخصیت باشه خودشو با ادم بی شخصیت یکی نمیکنه 

من هیچ وقت در شخصیتم نیس اینجوری حرف زدن

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤

گاو خودتیو اونیکه یادت داده 😒

بیشعور_بازی_درنیار#  

به سلامتی اون رفیقـای که مجازیه اند اما یه جوری برات سنگ صبورن که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاشون هم نمی رسن 👭❤ @گیلاخه @هناسه۱۳۷۳  خدا جونم میشه یه کار خوب برا همسرم جور بشه الهی فدات بشم همیشه دستمو گرفتی اینبارم کمکمون کن 😢😢خدایا امیدم فقط خودتی ای کاش جور بشه برامون 🙏🙏
ای وای چرا سقط😱 دلیلش چی بود  من ۶ هفتمه

نمیدونم ۷ ھفتہ یھو شروع ب خونریزی کردم رفتم سونو و سقط شد

علتشو گفتن اختلال اس پرم بودہ.(نطفہ ضعیف بود)

انشاللہ بارداری خوبی داشتہ باشی واس منم دعا کن

زشت اونه که تربيت حرف زدن نداره انگار اينجا همه بندر عباسي هستن

عزیزم بحث من اینه هرکی شعورشو در سطح پایین نشون داد شما خودتو اندازه اون نیار پایین و بهش جواب بده! 

خودم لغو کاربری زدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج

mahnoorrr | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز