2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تو از بالا منبر بیا پایین قول میدیم ما بریم بالا

شوخی کردم گارد نگیر

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃
تو از بالا منبر بیا پایین قول میدیم ما بریم بالا شوخی کردم گارد نگیر

ممنونم ازتون که وقت گذاشتید و تاپیک رو خوندید..وقتی شوخی میکنید میفهمم حالتون خوبه..و چقدر خوشحال میشم از حال خوب آدم ها

ممنونم ازتون که وقت گذاشتید و تاپیک رو خوندید..وقتی شوخی میکنید میفهمم حالتون خوبه..و چقدر خوشحال می ...

🌹🌹🌹☺

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃

بعد از اینکه به اون حال ِ دعا و درخواست ، [ رسیدیم ] ، بعدش اونوقت چی میشه ؟

من خودم جواب این سوالو میدونما .  فقط میخوام ببینم با توجه به جمله ی این تاپیکتون ، از دید و نقطه نظر شما ، بعدش چیه ؟ یا بعدش قراره چه اتفاقی بیفته ؟؟


🚩🚩 سختی های زندگی به من یاد داد بی اهمیت ترین چیز توی مسیر زندگی حرف ِ مردمه . . . 🚩🚩
بعد از اینکه به اون حال ِ دعا و درخواست ، [ رسیدیم ] ، بعدش اونوقت چی میشه ؟ من خودم جواب این سوالو ...

زمانی که بعدش برامون سوال نبود باید بیاییم بشینیم صحبت کنیم..تا زمانی که به فکر بعد و نتیجه ایم یعنی هنوز توی اون مسیر نیستیم..

در کنار دعا تلاش هم خیلی مهمه

من بیشتر از دعا به تلاش اعتقاد دارم

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

اعتقاد یعنی خواسته ات رو ببری پیش خدا.و ایمان یعنی اونو بزاری پیشش و برگردی.اگر ایمان داشته باشی که درست میشه پس درست میشه

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز