2789
عنوان

شما چنین آدمی رو مسخره میکنین؟!

| مشاهده متن کامل بحث + 653 بازدید | 79 پست
خیلی هم عالیه ...  چرا مسخره؟  مخصوصا قسمت دمنوش و گیاهان دارویی! خیلی خوبه.

همینجا یکی کامنت گذاشته دیگه

کد بانو :)

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه داداش کی مسخره میکنه . من خودم اینجوری ام و خورش قیمه و مرغ و ته چین و اینا رو بلدم بپزم به کسی که رفتم خواستگاریش هم گفتم گفت چقدر خوب من از خدامه شوهرم اینجوری باشه. اما خب آخرش که چی گذاشت رفت

مسخره که نه ولی خوشم نمیاد

به بعضیام باس گفتی اونی که برات کف میکنه دلستره نه من😛😜😝                                                            ❤گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤                                                                        
نه داداش کی مسخره میکنه . من خودم اینجوری ام و خورش قیمه و مرغ و ته چین و اینا رو بلدم بپزم به کسی ک ...

داداش ولشون کن دخترا همشون بی وفان(تیپیکال کاربرای نی نی سایت در مورد مردا  )

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
نه داداش کی مسخره میکنه . من خودم اینجوری ام و خورش قیمه و مرغ و ته چین و اینا رو بلدم بپزم به کسی ک ...

احتمالا زیاد قیمه و مرغ و ته چین دوست نداشت

.(به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ، که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم .)  ( که مازندران شهر ما یاد باد ، همیشه بر و بومش آباد باد. )

مثل بابای منه😀😀😀 خیلی خوبه 😂🤣🤣 مامانم از دستش روانیه😑😑

چراااا؟

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
احتمالا زیاد قیمه و مرغ و ته چین دوست نداشت

من ته چین درست میکردم ولی اون پیتزا دوست داشت...

هعی#  

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز