2789

سلام خانما

من دیسک کمر خفیف دارم بین مهره چهار وپنجم فاصله س....

آیودی دارم(دستگاه جلوگیری) ....واین یک سال ونیمه چکش نکردم......

حالا این حدود بیست روزی هست صبحها فقططط موقع از خواب پا میشم از کم ب پایین درد وحشتناک طوری که نمیتونم تکون بخورم ،زیر دلم درد میگیره میدونم برا رحمم هست استخونهای باس ن م ولگنم درد میکنه وحشتناک واین درد میکشه تو پاهام طوری که فلجم میکنه نمیتونم تکون بخورم آروم آروم ماساژ میدم خودمو پا میشم خوبم تا وقتی روز بعد دوباره از خواب بیدار میشم.....

کسی میدونه دردم چیه؟؟؟

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خوب بيشتر به همون درداي ديسك ميخوره كه  برو دستگاه رو چك كنن

خونه ساختیم خیلی قرض وقوله کردیم چشم بعد میرم دستگاهمم چک میکنم 

اگه دیسکه

پس چطور دل دردم دارم

نمیدونم

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
خوب بيشتر به همون درداي ديسك ميخوره كه  برو دستگاه رو چك كنن

دیسکم هیچ دارو درمانی نداره😔

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
خونه ساختیم خیلی قرض وقوله کردیم چشم بعد میرم دستگاهمم چک میکنم  اگه دیسکه پس چطور دل دردم دا ...

دستگاه رو نميشه بري بهداشت كه رايگانه چك كنن ؟يا بايد بري جايي كه برات گذاشتن 

دستگاه رو نميشه بري بهداشت كه رايگانه چك كنن ؟يا بايد بري جايي كه برات گذاشتن 

بهداشت میشه آره 

بخاطر کرونا کوفتی گفت بهداشت دستور داده زنا معاینه لگنی نشن

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
آخي عزيزم  حتما برو چك كن به خودتم فشار نيار هيچي واسه آدم كمر نميشه

هییی😔

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
آخي عزيزم  حتما برو چك كن به خودتم فشار نيار هيچي واسه آدم كمر نميشه

ممنون که اومدی😘

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
فعلا دور كمرت رو شال ببند شبها و بخواب  باز يه سر بزن الان شرايط كرونا بهتر شده شايد بهداشت مع ...

چشم عزیز دلم😘😍

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز