2777
2789
عنوان

سادات عزیز

| مشاهده متن کامل بحث + 742 بازدید | 53 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

4_یعنی چی؟

چیش یعنی چی؟ کجا رو متوجه نشدی عزیزم؟ 

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

چه خوب کسی رو دیدی حاجت روا شده باشه با این اعمال؟

آره 

وقتی بهش ایمان آوردم که 4 بار به بهانه ای خراب شد، و الان میگم شکر خدا اتفاق نیفتاد

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

یه نذر هست، مخصوص امام علیه، بهش میگن نذر 10 روزه امام علی، اگر قرار باشه، اتفاق نیفته، 10 روز رو نم ...

سلام عزیزم . چه ذکری باید بگیم ؟چجوریع

زیر۲۱سال ریپلای نکنه لطفااا دعوا نداریم ✅️ زیر۱۸سال اینقدر حق بجانب و پرو نباش اگر هستی حوصلت ندارم ...احترام=احترام✅️ به سوالات درباره بارداری وزایمان جواب میدم☺️ خدایاااا برای آرامش زندگیم ممنونم🌈🌈❤️

عزیزم برازدواجم یه ختمی بلدی؟؟

ببین گلم من تقریبا با اکثر ختم ها آشنا شدم تابستون.. 

اما به دوتا نکته رسیدم

اول اینکه اگر کاری زمانش نرسه با ختم هم صورت نمیگیره 


دوم اینکه، ختم یه بحث دلیه، دارو که نیست تضمینی و قطعی باشه😅، یکی با 10 صلوات حاجت روا میشه، یکی با چله حق شناس، بستگی به خودت داره که دلت به کدوم سمت میره و کدوم رو با خلوص نیت و از ته قلب انجام میدی... 

برا ازدواج من شنیدم، حق شناس خوبه سوره یس و سوره حشر

و ختمی که بالا فرستادم

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

پس کسی حاجت نگرفته ازش😔

چرا گلم، تو سایت دیدم خیلی ها ازش حاجت گرفتن.... 

بازم میگم، به دوست عزیز هم گفتم بالا تر، ختم یه کار دلیه، من تابستون اکثر کار ها و ختم ها رو کردم برا یه حاجت، اما یه شب با یه دعا توسل و دل شکسته ام کارم راه افتاد

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

چرا گلم، تو سایت دیدم خیلی ها ازش حاجت گرفتن....  بازم میگم، به دوست عزیز هم گفتم بالا تر، ختم ...

میفهمم...

مرسی گلم که وقت گذاشتی

التماس دعا💖💖💖

کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو
تو رو خدا برا منم دعا کن از ته دلت که باردار باشم

ای جانم چشم عزیزم.. ان شاءالله تا سال دیگه یه نینیه صالح و سالم تو بغلت باشه 😍😍

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

ای جانم چشم عزیزم.. ان شاءالله تا سال دیگه یه نینیه صالح و سالم تو بغلت باشه 😍😍

بی بلا عزیزم انشالله 

۱۰روزه پریم عقب افتاده اما بی بی زدم منفی بود دعا کن باردار باشم عزیزم 

میشه برا مادر شدنم صلوات بفرستید❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جام جهانی

urr | 6 دقیقه پیش

پریود نشدمم

mahy315 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز