2789
عنوان

عکس فامیل خارجیمون 😄🤦‍♀️ به نظرم خیلی جذابه

| مشاهده متن کامل بحث + 3866 بازدید | 211 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عکس اول چهره خوبی داره. دومی مصنوعیه ولی در کل خوبه

❤کم سرمایه ای نیست داشتن آدمهایی ک حالت را میپرسن ولی از آن بهتر داشتن آدمهاییست وقتی حالت را میپرسند میتواتی بگویی: تو را ک دارم حالم عالی است❤
بیاین عکس قدی ازش  بزارم

بزار اومدم

اهای تویی که داری امضامو میخونی اول یه لبخند بزرگ بزن ازاین ور گوشت تا اون بناگوشت مث این😊چه خوشگلم شدیا😉خداجونم ازت میخوام این بنده خوشگل موشگلِ گوگولیت که امضامو خوند به آرزوهاش برسونی دستشو محکم بگیرو پناهش باش❤️🤍 بجای احترام به عقاید به حقایق احترام بذاریم ✌️ در مملکتی که از هر ۱۰ ازدواج ۵تا به طلاق ختم میشه؛ داشتن رابطه سالم نیازمند مهارته ، کتاب به هم هدیه بدید با 🐻 و 🍫 رابطه درست نمیشه ☺️برای بچه هاتون بزرگتری باشید که توی بچگی و الان بهش نیاز داشتید و نبود 🥺  عاشق ماورام، دوستدار محیط زیست و حیوانات، اهل کتاب و موسیقی، نی نی سایت منو با ذات آدما آشنا کرد. اگه باهات راجب موضوعی ریپ کردم و نتیجه ای جز بحث بیهوده شکل نگرفت، دیگه بحثو ادامه نمیدم... پس اگه ریپ زدی بی جواب موند بدون تو اعلاناتم پیامتو باز نکردم چرا؟ چون حرفی که سیرم نکنه و گرسنه ام کنه به کار من نمیاد قشنگم😘
😂😂😂😂چه خبره اینجااااا کوتاه بیاین خانم ها،خداییش جذابه دیگه😆😆😆 قبول کنین😄

پس کی حسودی کنه؟😂😂😂😂😂😂😂😂

Turk girl.   مهربون باشیم. فمینیست به معنی برتر بودن زن نیست. بلکه به معنی یکسان بودن حقوق زن و مرد هست. ملوسکم شناختین که این چهارمین کاربریمه😋. دوس دارم خانومای کشورم به خودشون اهمیت بدن خودشونو فدای بقیه نکنن قوی باشن رو پای خودشون وایسن پس از حرفایی که میزنم ناراحت نشین.پنج ساله که فیتنس و پیلاتس کار میکنم. خانومی که میگی نمیتونم نمیشه پاشو از امروز ورزشتو بکن حلقتو بزن تلاشتو بکن به خودت کمک کن زیباترین و خوشگلترین خانوم باشی. من تونستم 💪✌💄🧚‍♀️

حاجی پشماممممم

خوشگله؟خب سلیقه ایه ولی از نظر من اصلا

بعدشم 17 سالشهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟  به 30 40 ساله ها میخورههه

سنتی_صنعتی#  

تیکر تولدشه:) اسفندی ام اونقدرنبودی که دیگه جای خالیت حتی با بودنت هم پر نمیشه. ولی الان اونقدری همدیگه رو دوست داریم که هیچکس رو به غیر اون نمیخوام 
پس کی حسودی کنه؟😂😂😂😂😂😂😂😂

حالا همه شدن آشواریااااااا😆

حسودهای پلاستیکی😄

این کاربری دست ۵۰۰نفره،اگر اینجا احیانا خالی بستم بعدش سوتی دادم و گندش درومد،مطمعن باش،من نبودم و اون ۴۹۹نفر دیگه هستن😂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز