دوست دارید عکس چه کاربری رو ببینید تگ کنیدش شاید بزاره
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉
زیباترینم 💙روزی تورا در درونم حس خواهم کرد حس گرمی تو تمام رگ های مرا پرمیکند گویا دوباره عاشق خواهم شد کوچولوی من ..دنیای من.. تو وصل میشوی ب بهشت ومن وصل میشوم ب تو .. و بهشت اینگونه کشیده میشود ب زیرپاهای من ..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉
اوپرا😁تگ نمیکنم چون فکر نکنم بذاره،خیلی دوسش دارم به نظرم خیلی با درک و شعوره
انقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه...🖤:)بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه...یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده....یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند وقت پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش آبرنگ بچگیم بود ولی نگرفتمش ! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤🙂
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉
واسه لایک کردنات مرسی🙏واسه همه ی تاپیک هات مرسی😀واسه همه تلافی کردنات مرسی😆ماهیو ببین جون بابا😍😅 آهنگو پلی کن بابا😎همه میگن ماهی بلند شو اسی بغل کن دادا😂✌️اسیمون جنتلمنه جنتلمنه😌اوشونم عشق منه عشق منه😃سلطانه سلطانه شاخ کل ایرانه😂✌️عکساش همه هشتک لاکچری نی نی سایته😝سلامتی ماهیا😉