2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واسه دوستم اومدن باچقدتعریف وتمجید

ایناام عقد کردن

پسره وام ازدواج برداشت ۱۷م ام بابای عروس بهش کمک کرد ماشین خرید

همشم از داداش دختره داره پول قرض میکنه

همشم نهار وشام اونجاس فک نکنم ۲ شبم خونه خودشون خوابیده باشه


خب مگه تلفنی شغل و این شرایطشو نمی پرسین؟

ما زنگ میزدن اگه درآمدش کم بود یا شرایطش بهم نمیخورد  اصن راه نمیدادیم

قبل جلسه اولم تحقیق می کردیم اولین کسی ک اومدن خونه اوکی شد

🥀این شهر شهرِ قصه های مادر بزرگ نیست که زیبا و آرام باشد ، آسمانش را  هرگز آبی ندیده ام ، من از اینجا خواهم رفت...و فرقی هم نمی کند که فانوسی داشته باشم یا نه ؛ کسی که می گریزد از گم شدن نمی ترسد...🥀

الان شرایط هیچکس خوب نیست،شمام اول که تماس میگیرن بیان شرایط مالی رو بپرس بعد راه بده حق انتخاب داری.در کل هر کی یه شخصیتی داره برادر خودتم با همین شرایط بره خاستگاری بهش میگی درپیت ☹

اگه امضامو میخونی بهم لطف کن و برای سلامتی تو دلیم یه صلوات مهمونم کن 😘منم از خدا میخوام آرزوهات برات خاطره بشن 🤗

سنتی معمولا همینه مگه اینکه راوی خوب و دلسوز داشتع باشی 

من دو تا راوی داشتم یکیش حسود بود داغون میفرستاد 

یکیش خوبب بود ۱۹ سالم بود یه پسر دکترای مهندسی کشتی سازی داشت ازینا که سفر میرن ماموریتی چند ماهه و درامد عالی دارن 

ولی اوون یکی حسود ، مغازه دار دیپلمه داغون زشت خز میفرستاد 😂 کلا دیگه خودم اشنا شدم و ازدواج کردم البته سی سالگی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز