2777
2789
دوست من که ۹ سالگی ازدواج کرد چون قیافش بزرگتر میخورد درشت بود  ۱۰ سالگی حامله شد ، بردنش بیما ...

برگ هایم را باد برد :| اخ سرم این چی بود دیگه

« شطرنج یه دنیای کامله که از ۶۴ مربع تشکیل شده حس میکنم توش امنیت دارم میتونم کنترلش کنم بهش چیره بشم و قابل پیش بینیه پس اگه لطمه ببینم فقط خودم مقصرم ! » Queens Gambit

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خوندم دولت ممنوع کرده سن ازدواج ۱۳  میخواستن امسال بکنن ۱۵ که تصویب نشد

نه گلم، همچین چیزی نیست، اگه هم باشه اینجا ایرانه، همه بلدن چطوری قانون دور بزنن، 

یکی رو دیدم 11 سالگی با حکم دادگاه عقد عادی کردن 

😐🤷🏻‍♀️
منم ۲۳میشینم کارتون میبینم😐😂

منم همشون حفظم الانم دارم فصل اول دختر کفشدوزکیا تموم میکنم 😂😂😂کجا لباسشا بخرم🤔🤨😐😂😂😂

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇
بله پس میزارم چن وقت دیگه بیاد تاپیک بزنه چرا خاستگار ندارم همین جا روزی هزار تا تاپیک بی شوهری داری ...

خب بذار پیشرقت کنه موقعیتش ی طوری بشه ک مردم با التماس توی هر سنی بیان خواسکاریش

اره من

عضو گروه نارنجی🤭قد160 وزن67وزن هدف 52💪تاریخ شروع(1/10/99💪 خب الان73 کیلو شدم و لاغرم نکردم هیچ چاقم کردم😐🏃‍♀️اگ میشه کمکم کنید مرسی اهه                                     با اجازتون تیکرم الکیه🤭🤭🤭🤪                                         فقط غییر ممکن غییر ممکنه شک نکن ک میتونی💪                                                                             خدایا هرچ مشکلاتم بزرگ باشند تو از آنها بزرگتری❤️من بی صبرانه منتظر معجزه های تو هستم❤️  ❤️          تا اینجا اومدی یه صلوات از ته دلت   واسه امام زمان و     عاقبت بخیری من و خودت بفرست🌹🌹
من ۱۳ عقدکردم ۱۴عروسی

خوشبختی الان

زندگی اتفاقی نیست 😊بلکه پاسخی در برابر بخشش هاو داده های شماست😍🥰زندگی صدا و آهنگ خودتان است🥰هر بعد از زندگیتان بازتاب نیت و افکار شماست 😍🤔شما خالق زندگیتان هستید!😇😇😇
منم همشون حفظم الانم دارم فصل اول دختر کفشدوزکیا تموم میکنم 😂😂😂کجا لباسشا بخرم🤔🤨😐😂😂😂

😂😂😂بهترین کار 

😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️
نه بابا دختر ۱۳ ساله داشتیم تو فامیل

یکی میشناسم کلاس اول راهنمایی بود ازدواج کرد الانم عروس داره شایدم نوه داره. ۳۲ سالشه الان

نومید مشو امید می دار ای دل در غیب عجایب است بسیار ای دل

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792