2777
2789
عنوان

مدل این بینی خوبه بع نظرتون

193 بازدید | 22 پست

الان میزارم

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻

کسی نیس

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

https://uupload.ir/files/izz4_screenshot_20210114-193156_instagram.jpg

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻

یکی دیگه ام هس 

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻
https://uupload.ir/files/izz4_screenshot_20210114-193156_instagram.jpg

سوراخاش نامتقارنه

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

https://uupload.ir/files/f63a_400090100297_280169.jpg

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻
https://uupload.ir/files/f63a_400090100297_280169.jpg

نه🤕چقد ساختگى و بد

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

نه خوب نیست

میشه برای اینکه به آرزوم برسم یه صلوات بفرستین واسم؟💙 با افتخار بلینک هستم 😍💖لطفا تو تاپیک هایی که درباره بلک پینک یا گروه های دیگه کره ای هست تگم کنید💖💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز