2789
عنوان

امشب معجزه ی خدا رو دیدم🥺

615 بازدید | 23 پست

من چن روز پیش رفتم سونو دکتر گفت ساک بارداریت گرد نیس و احتمال زیاد نمیمونه

امروز افتادم به لک بینی

کلی گریه کردم

کلی با خداحرف زدم

رفتم سونو و در کمال ناباوری ساک جنین عالی بود و جنین قلبش تشکیل شده شد بود

اصلا باورم باورم نمیشد

خدایااااااا شکرت 


خداروشکر...ان شالله سالم وسرحال بدنیا بیاریشون😊😚

شوهرم نجاره... تو یه سانحه یه دستش قطع شده،واون لحظه امید منم قطع شد.... شوهرم ترک و خودمم کوردم .....پرستار بودم ولی بخاطر بچه هام ادامه ندادم سنم کمه ولی دردم زیاده.... ولی خداروشکر۷تاخواهر خوب دارم... لطفا درمورد امضام هیچی نپرسید. ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر تو ک نی نی داری برا ماهم دعا کن ب حاجت دلمون برسیم معجزیه خداروببینیم

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

خداروشکر 🙏🙏🙏

خدایا خودت معجزه کن برامون ما هم صاحبخونه بشیم دوستی که امضامو میخونی میشه لطفا به نیت حاجتم یه صلوات مهمونم کنی🤗...من به دعا در حق همدیگه خیلی اعتقاد دارم مطمئنم دعاهاتون برام معجزه میکنه...مرررررسی 😘😘

خداروشکر عزیزم

برای منم دعا کن گره کارم بازبشه

طاقتم سراومده

❤اینقدر پای پدر و مادرت را ببوس تا به گریه بیفتد و دلش از شما راضی شود و از ته دل دعایت کند،آنگاه خداوند همه درهایی که به روی خود بسته ای را بازمیکند❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792