2789
عنوان

چرابعضی دخترا باافتخار میگن...

612 بازدید | 73 پست

ماغذاپختن بلدنیستیم...لباسامونم مامانمون میشوره...فلان کاربلدنیستم...واقعا برام سواله افتخارداره؟؟نمیفهمم یعنی اشپزی کردن یا انجام کارای شخصی ننگه؟؟ک اینطوری میگن😶😶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه لباس ماشین لباس شویی میشوره 

من اگر می دانستم زندگی دایره ایست که باید در آن چرخید و رقصید و کامی از لذت هایش گرفت. هرگز نه می جنگیدم و نه کسی را از خود می رنجاندم و نه به هر اتفاق خوب ؛ با تردید نگاه می کردم.🌱

ن بابا عزیزم افتخار کجا بود اونا اعتماد بنفس دارن چون هیچی ندارن برای هنرنمایی کردن

اگر تمام شب را به خاطر از دست دادن خورشید گریه کنی،لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد!

باافتخارشو ندیدم تا حالا کسی بگه

شاید منظورشون اینه ک تو پر قو زندگی میکنن

الکی.#

GO HARD OR GO HOME💥💥💥 CAUSE I AM WHATEVER U SAY I AM...IF I WASN'T, THEN WHY WOULD I SAY I AM?? 🧟‍♀️  But I got smarter, I got harder in the nick of time😈☻...Honey I rose up from the dead, I do it all the time😈☻....I'll hold you when things go wrong💞...I'll be with you from dusk 'til dawn💞.........Devil for Devil 😈 Kind for Kind 🤗 It's my attitude 😎 Please don't mind ☻✌🏻.......رفیق شفیق هرکول پوآرو و دشمن هستینگز خنگ ساده لوح 😒👹........There are many things not called poison which can kill a man - Hercule Poirot...   "کاربری که تعلیقش کردی نوشته ی آگاتا کریستی☻" ......  تو فقط دلت بخواد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش بامن❤❤ آهای خوشگل عاشق•••آهای عمر دقایق•••آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years...I'll love you for a thousand more...ای چراغ هربهانه از تو روشن، از تو روشن❤❤❤❤ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

حالا اشپزیو کار ندارم

ولی اینک لباساشونو مامانشون بشوره تن لش بازیه

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

خو ببینید یه سری واقعاً عرضه ندارن اینجورمیگن ولی خب صدافت دارن 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز