2789
عنوان

خانما اقایون تشریف بیارید

| مشاهده متن کامل بحث + 1346 بازدید | 113 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازادباش شماداداش بعضیاباکاربری خانوم میان پیشنهادی دوستی میدن مادرواقعا میخاییم بزنیم دعن اوناخون بپ ...

هعی یکی اومد تو تاپیکا گفت چله برمیدارم منم گفتم برا بردار که باردار بشم و ی مشک دیگ داشتم رفع بشه رفتم خصوصی دیدم اقاهه میگه بهنامزدم خیانت کردم باهام قهر کرده چیکار کنم  گفتم نمیخوام برام چله برداری 😭😭😭😭

تیکر بارداری نیست .
نوشتم تو امضام

شما حالت بهترشد؟آرزوی مرگ میکردی 

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین. از زمانی که وارد نی نی سایت میشم همینطوری دونه به دونه پشم.ام کنده میشه تا زمانی که خارج میشم واسه خودم راحت اپیلاسیون میشم😁کاشکی همه اتفاق های دنیاااا باب دل آدم بوددد.....میشه واسه ظهور امام زمان یه دونه صلوات بفرستی  اللهم عجل لولیک الفرج.  خدایا شکرت
کی گیر داده داداش؟؟

نکنه میخای عکس بگیری جنازه تحویل بدی😂

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
افغان چه غذاهایی دارند .چطور درست میکنید یاد بگیرم

خیلی غذا وجود داره کدومو بگم سرچ کن تو نت بولانی

من میتونم گریه گمشده رو بشنوم                                        من میتونم حقیقت پنهان رو بشنوم                                              سایه ها مارو صدا میزنن 🥀                                                            من طلوع ترس رو میبینم                                                                اره اما همیشه امیدم پایداره                                                            ما قهرمان هستیم ⚔ قهرمان ها در تاریکترین زمان                      وقتیکه هیچ نوری نیست ولی ما بالاتر میریم💥                             تمام امید و روشنی پنهان شده ولی ما باید زنده بمونیم   

تر و خشک فقط میسوزه

ک خیلیم اشتباهه

کاربر اقا ک محترم و مودبه خب چ عیبی داره؟

برعکسشم هست کاربر خانوم داریم بیا و ببین چ میکنه😑😑😑😑😑😑😑

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

خشونت_علیه_مردان#   را متوقف کنید...

😂😂😂

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز