2777
2789
نه عزیزم اصلا خوب نیست خیلی کمه 

ببین ما چون تیز هوشانیم کتابای کلاس یازدهمو برامون تدریس میکنن معلما با اینکه هشتمیم امتحانمون از کتاب کلاس یازدهمه با این شرایط نمرم خیلی خوبه حتمی ما معلمامون باهامون سوال کنکور فیزیک کار میکنن و من هم کاملا می تونم سوالای کنکورو حل کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین ما چون تیز هوشانیم کتابای کلاس یازدهمو برامون تدریس میکنن معلما با اینکه هشتمیم امتحانمون از کت ...

واقعا فک کردی این معدل کمه؟؟

من فک میکنم دلت میخواست تعریف بشنوی چون هرآدمی میدونه که این معدل عالیه

پرسیدن نداره واقعا😒

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

ببین ما چون تیز هوشانیم کتابای کلاس یازدهمو برامون تدریس میکنن معلما با اینکه هشتمیم امتحانمون از کت ...

ببخش که اینو میگم مغرور نباش  خب...

منم کلاس هشتمو تموم کردم معدل کارنامم شد۱۹/۸۸ تو تیزهوشانم حالا این تایپک مال دی ماه بود تو دی ماه من ۱۹/۹۳ شدم خودشم تو تیزهوشان درس میخونم  دست_بالای_دست_بسیار_هس# =

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز