2777
2789
عنوان

بچه ها بیایید تعریف کنم براتون

| مشاهده متن کامل بحث + 183 بازدید | 22 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بابا این همش تاپیکاش دروغه مچشو گرفتیم 

شمام آبروبری نباید بکنی خدا با اون خداوندی ستارالعیوبه ❤️🖤

آبرو.#  ‍نبریم

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون
شمام آبروبری نباید بکنی خدا با اون خداوندی ستارالعیوبه ❤️🖤 آبرو.#  ‍نبریم

برو بابا اره ادمایی مثل شما حقتونه اینجور ادما شمارو سرکار بزاره

دانشجو روان شناسی🧠 .تاپیک هام در مورد روانشناسی هست دوست داشتی سر بزن🧡
برو بابا اره ادمایی مثل شما حقتونه اینجور ادما شمارو سرکار بزاره

خانم روانشناس شما ک باید آستانه تحمل و ادب تون بالاتر از سایرین باشه🙂 توقع برخورد بهتری داشتم🌻موفق باشید🌼

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون
خانم روانشناس شما ک باید آستانه تحمل و ادب تون بالاتر از سایرین باشه🙂 توقع برخورد بهتری داشتم🌻موفق ...

وقتی داری به ناحق از یکی دفا میکنی اااااستانه تحملم پایین میاد  ... تو هم موفق باشی

دانشجو روان شناسی🧠 .تاپیک هام در مورد روانشناسی هست دوست داشتی سر بزن🧡
وقتی داری به ناحق از یکی دفا میکنی اااااستانه تحملم پایین میاد  ... تو هم موفق باشی

دفاع نکردم عزیزم گفتم آبروی انسان هارو باید خرید نباید آبروشونو ریخت 

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون

خدا بیامرز.

جاش خوبه 

خدایا چرا هر چی صدات میکنم صدام بهت نمیرسه باهام قهری من که جز تو کسی رو ندارم اگه تو دستم رو نگیری توبهم توجه نکنی من به کجا پناه ببرم خدایا بیشتر از توانم امتحانم میکنی دیگه طاقتم تموم شده نمیکشم مگه نمیگن خدا یه دری رو ببنده در دیگه ای رو باز میکنه چرا همه درات به روم بسته است خدا جز تو پناهی ندارم پناهم باش دستم رو بگیر منو محکم تو بغلت بگیر خدایااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااا.😪😪😪😭😭😭😭😭😭😭 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز