2789
عنوان

کرم معجزه زیبایی....

2718 بازدید | 67 پست

بچه ها الان حدودا یماهه ک زدم پوستم خیلیییی صافو روشن شده هر کی میبینه میگه خواهرشوهرم دوسال پیش استفاده کرد تا الان پوستش عالی مونده منم گرفدم الان ک نتیجشو دیدم شدم نماینده پخش خیلی عالیه😍

آرزومیکنم زیرتموم کارنامه های زندگی امضای خداباشه  

من به چشم دیدم ک بعد قطع مصرف طرف پوستش داغون شده طرف میگف من ده روز اینا زدم پوستم خیلی خوب شده بود بعد که کنار گذاشتم پوستم خیلی نازک شده بود و به مرور لک شدمن دیدم ک چقد پوستش خراب بود میخواستم بخرم گف به خودت رحم کن نخر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ها حتما از همون کرم های فائزه و این آتوآشغالا😶

یکی‌ جدی ‌بودنش ‌به دل آدم میشینه، یکی خوش اخلاق بودنش.. یکی سرسنگینش به دل میشینه، یکی شیطونش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه.. یکی پرحرفش! اگه ادای کسی رو دربیاریم جذاب نمیشیم مسخره میشیم، شبیه خودت باش مگه خودت چشهシ راستـی..همیشه لبخند بزن، لبخندت یا باعث شادی آدما میشه یا آزارشون، میخوام بگم در هر دو صورت تو برنده ایシ
ها حتما از همون کرم های فائزه و این آتوآشغالا😶

اون چیه خخ

من زنم.... در گلوی زمین گیر کرده ام قدری حرف می خواهم و کمی آزادی!!! دوباره سیب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند‏‎‏‎‏‎‏
اون چیه خخ

سرچ کن 😶😄

یکی‌ جدی ‌بودنش ‌به دل آدم میشینه، یکی خوش اخلاق بودنش.. یکی سرسنگینش به دل میشینه، یکی شیطونش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه.. یکی پرحرفش! اگه ادای کسی رو دربیاریم جذاب نمیشیم مسخره میشیم، شبیه خودت باش مگه خودت چشهシ راستـی..همیشه لبخند بزن، لبخندت یا باعث شادی آدما میشه یا آزارشون، میخوام بگم در هر دو صورت تو برنده ایシ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز