2789
عنوان

خیلی زشتم+دعوای شدید وسط اتوبان با نامزدم

| مشاهده متن کامل بحث + 8864 بازدید | 208 پست

در اینکه شوهرت جوگیره ک شکی نیست ،ولی اگ‌من بودم  ،اگ لباسم کهنه بود خجالت میکشیدم ولی بخاطر حجابم احساس امل بودن نمیکردم

با شوهرت هم نیازی نبود دعوا کنی بنظرم اگ‌با ارامش بهش گوشزد میکردی کارساز تر بود و اگ بازم خاستی تو این شرایط قرار بگیری قبلش با شوهرت هماهنگ‌کن

دلم آرامشی خدایی میخواهد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اینوبترکونیدلطفا،ببخشیداسی🌹 https://www.ninisite.com/discussion/topic/5605523/هم-موی-سفید-دارم-هم ...

پست بی ربط به تاپیک نذارین.

بی احترامی به استارتر و یا به کاربراست.

فقط بیان بشه:" ببخشید اسی"/ " صلوات میفرستم"/ "فداتون بشم الهی خیر ببینین"/ "با اجازه استارتر"/...

کافیه؟!!

شما میتونین این کارو به یه شکل دیگه انجام بدین: 

۱)نی نی یار رو توو همون تاپیک تگ کنین. میدونیم که رسیدگی میکنن

2)لینک بدین به نی نی یار حذف تاپیک

3)به نی نی یار توو خصوصی پیام بدین که براتون هر چند تا تاپیکی که میخواین رو زحمت بکشن و حذف کنن.


اینم بگم که: با گزارش زدن هم خودتون تعلیق میشین هم کسی که گزارش میزنه.

من قبلا توو قسمت علت مینوشتم: به درخواست صاحب تاپیک لطفا حذف کنین

اما این کار هم اشتباهه(نی نی یار ۵ گفته)

وای اسی خییییلی خوشگلی اگ اونی هستی ک شال سرشه خیلی عالی هستی بدون رو در وایسی میگم برای ناراحتیت هم مستقیم ب شوهرت دلخوریتو بگو ک از این ببعد رو این مورد حواسش جمع کنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز