2777
2789

نچ.

میخوام....بفهمن پادشاهه منم ،بپا که زیرپام فشارت ندم👎،میخوام همه اونا که ذهنشون نجسه ببازن،میخوام پره رقص باشه اصلامجلس جنازم.....اری تشرکافی نیست،گاهی برای خراب کردن هیولای خودساخته توپ ها اتش لازم است،وبرای خاموش کردن اتش خودسوزانده سیل ها اشک،گرجهنم میروی مردانه روووو.......👎👎👎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله شکر خدا

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

خوشبختی یک احساس درونیه 

بستگی داره چطوری بخوای خوشبخت باشی 

اگه آدما با داشته هاشون خوش باشن و شکرگزار قطعا احساس خوشبختی هم می‌کنن! 

فقط کافیه دیدگاهمون رو عوض کنیم

      کتاب معشوق من است🌼 من هم مجردم هم متاهل.لیسانس روانشناسی دارم و در حال حاظر حقوق می خونم..سی سالمه و دختری هجده ساله دارم.🌻.  بعداز هر شکست از جات بلند میشی، و ادامه میدی؟ پس قهرمان داستان خودتی.💛

خوشبختم

نه پولداریم نه آرامش

ولی همین که الان گوشی دستمه نت دارم مجبور نیستم تو این کرونا بشینم در و دیوار و نگاه کنم خوشبختم

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز