2777
2789

عزیزم من فکر کردم کل اجرت ۲۰۰ هزار یعنی ۲۰ درصده این هرکیه خیلی داره میخوره حالا بخواد مالیت و ارزش افزوده هم بزنه میشه حدود ۳۲ درصد یعنی گرمی ۳۲۰ هزارتومن هم اون میخوره من خودم طلا میخرم با ۷ درصد نه بیشتر 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من طلا گرفتم چند وقت پیش گرمی ۱۰۰ تومن اجرت گرفته ازم . فکر میکنم زیاده😑


اخه این ی مداله خیلی کارشده روش میگه برا همین اجرتش بالاس حالا باز من بپرسم شاید من بد شنیدم

  
مالیات رو نمیدونم چطوری حساب کنم 

من حساب کردم 27600میلیون 

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
عزیزم من فکر کردم کل اجرت ۲۰۰ هزار یعنی ۲۰ درصده این هرکیه خیلی داره میخوره حالا بخواد مالیت و ارزش ...

یعنی با مالیات و ارزش افزوده ۷ درصد؟از کجا می گیرید؟بدون اجرت؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز