alihan مدیر عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 281 عنوان بچهااا شوهرم ازم انتقام گرفت😒 | مشاهده متن کامل بحث + 833 بازدید | 55 پست یه بازی کردیم من باختمبعد حرصم گرفت رفتم یه ور موهاشو با قیچی تو خواب زدم خیلی عصبانی شد رفتم بیرون وقتیبرگشتم لباس عزیزمو به دو قسمت مساوی تقسیم کرده بودازش انتظار نداشتم☹ 1399/10/15 | 12:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
الوچهm عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 10853 اخ اخ لباست 😭 بگیر پینه کن خخخخخ حقته تا تو باشی دیگ ازین شوخیا نکنی شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 عزيزم تو چه گروه سني هستيد!؟😂 ولي خيلي باحاليد واقعا چرا یهو یاد اون تاپیک نی نی یار افتادم که عنوانش بود به مهدکودک گلهای نی نی سایت خوش آمدید😂😑 ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
77777777sara عضویت: 1399/06/07 تعداد پست: 2410 ترو خدا برا تاپیک اخرم گزارش بزنین زدم آقایون لطفاً آدم باشین و درخواست ندین 🙄❗
هانیه۷۳ عضویت: 1397/07/22 تعداد پست: 16948 انتقام_سخت# چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟ اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن... 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون
alihan مدیر استارتر عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 281 الان جامون عوض شدهمن باید برم سرکار اون خونه بمونه
دخترپدرپسرشجاع عضویت: 1399/06/02 تعداد پست: 5087 پایتخت دیدی؟ ارسطو موی نقب را توی خواب زد 😎. کودکان زیر 20 سال وارد صحبتهای بزرگانه نشن لطفا منظورم شمایی که اندازه سنت، رشد عقلی نداری
alihan مدیر استارتر عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 281 پایتخت دیدی؟ ارسطو موی نقب را توی خواب زد نه موهاش خیلی رو مخم بود
137shakiba عضویت: 1398/09/17 تعداد پست: 1511 شوخی خوبه ولی سعی کنید بیش از حد اندازه نباشه که از هم خسته بشید
77777777sara عضویت: 1399/06/07 تعداد پست: 2410 دلم خونه😣 کاری_نکرده_که# هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک بد کنی هرچی عوض داره گله ندارهتوام کار اشتباهی مردی اونم الان داغان😂هردو 50/50یه چیزی از دست دادین آقایون لطفاً آدم باشین و درخواست ندین 🙄❗
absharetalaiiii عضویت: 1398/12/02 تعداد پست: 2893 چقدر بچه اید سلامتی اون رفیقـی که مجازیهاما یه جوری برات سنگ صبوره که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاش هم نمی رسن . . .
گلاریس4444 عضویت: 1399/06/29 تعداد پست: 6364 بیشتر شبیه کارای خواهر و برادرهاست این رفتارتون، تا زن و شوهر
alihan مدیر استارتر عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 281 شوخی خوبه ولی سعی کنید بیش از حد اندازه نباشه که از هم خسته بشید انقد زندگیمون هیجان دارهوقت نمیکنیم از هم خسته بشیم
alihan مدیر استارتر عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 281 کاری_نکرده_که# هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک بد کنی هرچی عوض داره گله نداره توام ک ... خداکنه این قصه ادامه نداشته باشه😓