2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چجوریه یعنی چکار میکنن تو بیت کوین؟


تو بيت كوين كه كاري نميكنن 

فكر كن ي ارزيه كه اسكناس نداره 

مجازيه 

ي سري دستگاه دارن كه با اون ماين ميكنن و بعد به دلار تبديل ميكنن و از صرافي ها دلار ميگيرن

سوگند به خون هَمرَهانم، سوگند به اشک مادران🖤🕊️
منم برام سواله

مثل همین سهام که میخریم

ولی خارجی 

اصلا ربطی به نوسانات ایران هم نداره

خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی دادی . بنظرم هیچ کدوم از نعمت های خدا کوچیک نیستن فقط کافیه به نبودن همون نعمتی که فکر میکنیم کوچیکه بیشتر فکر کنیم
میشه بیشتر توضیح بدی؟


مثل دلار میمونه ولی پول غیرقابل ردیابیه 

تو دارک وب اکثرن ازش استفاده میشه معمولا هم برای خرید چیزایی ک کشورها ممنوعش کردن استفاده میکنن

نمیدونم الان بیت کوین چنده اما معمولا یسریا سرمایشونو میزارن مث دلار میره بالا و سود میکنن 

اما سود و زیانش ده برابر دلار

از ازل تا به ابد قلبم به نامت تاج من💙👑💙...استقلالی بودنم تنها اتفاق قشنگ زندگیمهシ💙💙 
مثل نمادهای بورسه میخرید وقتی قیمتش بالاتر بره سود میکنید

من خساپا منفی چهلم 

به نظر خودم سر به سر نمیشم هیچ وقت 😐

یه بار منفی پونزده شد نفروختم گفتم صبر کنم بازم 

نظرت چیه ؟ بفروشم یا صبر کنم سر به سر بشه ؟

با همون پول ضرر کرده طلا بخرم زودتر بر می گرده انگار 

با آدم بی ادب دهن به دهن نمی زارم. ترجیح میدم نی نی یارو تگ می کنم اون ادبشون کنه😺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز