2789
عنوان

مردادیا مگه خوشگل تر از ما هم هست 😍

| مشاهده متن کامل بحث + 683 بازدید | 114 پست

مردادیا واقعا خیلی خوبن 😠😇😎

بزلر یه چیزی بگم به تو از ته دلم بزار بهت بگم چقدر دوستت دارم از پیش من نرو تنها امیدم تویی نا امیدم نکن بری دیدی مُردم یهویی اخرم نفهمیدم چرا عشق دومت شدم فقط اینو می‌دونم که نمی‌خوام از زندگیم گمت کنم باهم بریم یه جای دور بیام بغلت کنم یه جا که پر آرامش باشه فقط خودتو خودم 💗تقدیم به مادرم که با نفس هایش زنده هستم 💗

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فروردينيا هستن جذابيتشون رو كسى نداره    

چرا ما داریم فروردینیا که جذاب نیستن

بزلر یه چیزی بگم به تو از ته دلم بزار بهت بگم چقدر دوستت دارم از پیش من نرو تنها امیدم تویی نا امیدم نکن بری دیدی مُردم یهویی اخرم نفهمیدم چرا عشق دومت شدم فقط اینو می‌دونم که نمی‌خوام از زندگیم گمت کنم باهم بریم یه جای دور بیام بغلت کنم یه جا که پر آرامش باشه فقط خودتو خودم 💗تقدیم به مادرم که با نفس هایش زنده هستم 💗
فروردينيا هستن جذابيتشون رو كسى نداره    

دقیقا

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم

سنبل ما اسد هست و تحت نظر خورشید هستیم 😎😎

بزلر یه چیزی بگم به تو از ته دلم بزار بهت بگم چقدر دوستت دارم از پیش من نرو تنها امیدم تویی نا امیدم نکن بری دیدی مُردم یهویی اخرم نفهمیدم چرا عشق دومت شدم فقط اینو می‌دونم که نمی‌خوام از زندگیم گمت کنم باهم بریم یه جای دور بیام بغلت کنم یه جا که پر آرامش باشه فقط خودتو خودم 💗تقدیم به مادرم که با نفس هایش زنده هستم 💗

یک کلام فقط مرداد

بزلر یه چیزی بگم به تو از ته دلم بزار بهت بگم چقدر دوستت دارم از پیش من نرو تنها امیدم تویی نا امیدم نکن بری دیدی مُردم یهویی اخرم نفهمیدم چرا عشق دومت شدم فقط اینو می‌دونم که نمی‌خوام از زندگیم گمت کنم باهم بریم یه جای دور بیام بغلت کنم یه جا که پر آرامش باشه فقط خودتو خودم 💗تقدیم به مادرم که با نفس هایش زنده هستم 💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز