2777
2789
عنوان

مردادیا مگه خوشگل تر از ما هم هست 😍

| مشاهده متن کامل بحث + 683 بازدید | 114 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ربطی به ماه نداره ربط به ژن زیبا داره😊 مردادی زشتم دیدم خوشگلم دیدم🙂

یکی‌ جدی ‌بودنش ‌به دل آدم میشینه، یکی خوش اخلاق بودنش.. یکی سرسنگینش به دل میشینه، یکی شیطونش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه.. یکی پرحرفش! اگه ادای کسی رو دربیاریم جذاب نمیشیم مسخره میشیم، شبیه خودت باش مگه خودت چشهシ راستـی..همیشه لبخند بزن، لبخندت یا باعث شادی آدما میشه یا آزارشون، میخوام بگم در هر دو صورت تو برنده ایシ

هیچ وقت با یه مردادی کل کل نکنید

بزلر یه چیزی بگم به تو از ته دلم بزار بهت بگم چقدر دوستت دارم از پیش من نرو تنها امیدم تویی نا امیدم نکن بری دیدی مُردم یهویی اخرم نفهمیدم چرا عشق دومت شدم فقط اینو می‌دونم که نمی‌خوام از زندگیم گمت کنم باهم بریم یه جای دور بیام بغلت کنم یه جا که پر آرامش باشه فقط خودتو خودم 💗تقدیم به مادرم که با نفس هایش زنده هستم 💗

یاد بچه مدرسه ایا افتادم  

اصلا حسین (ع)رنگ غمش فرق میکند                        به همه میگویم که تورا دوست دارم...شمایی را که از این حال زار من و ایمان بال پشه ای من اذیت میشوی و باز هم دعایم میکنی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز