2789
عنوان

معلمای زورگو مگه ما چه گناهی کردیم😐😐😭

| مشاهده متن کامل بحث + 373 بازدید | 36 پست
میشه به منم کمک کنی همینکه بالای ۱۰ شم نیفتم کافیه 

اگه بلد باشم بالا ۱۹ میشی چه مقطعی هستی؟؟ 

❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید...‌   عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد.   تیکر تولده.   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه بلد باشم بالا ۱۹ میشی چه مقطعی هستی؟؟ 

دوازدهمم

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰

واقعاا مارو با رباط اشتبا گرفتن😂😂

نامردی تمامو در حقمون میکنن برای ما ک اصن درس حسابیم درس نمیدن امتحانای ترمم الکی یا حذف میکنن. یا نمره نصفه میدن 

واسه لامپی ک سوخته دعا نمیخونن ✌ عوضش میکنن  

عقده# _ای_نباشیم

در حد2+2 درس میدن بعضیا ولی در حد مشتق انتگرال دانشگاه امتحان مبگیرن چه خبرتونهههههههه به کجا چنین شتتبااااااان

❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید...‌   عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد.   تیکر تولده.   
دوازدهمم

ااوووووو پس خوبه که عزیزم به روی چشم تاریخو بگو تا ببینم مبتونم بهت بگم

❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید...‌   عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد.   تیکر تولده.   
ااوووووو پس خوبه که عزیزم به روی چشم تاریخو بگو تا ببینم مبتونم بهت بگم

😘😘😍چهارشنبه ساعت ۱۰ شروع میشه امتحانم


کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰

با اجازه استارتر از دوستان یه سوال داشتمم

بچه ها به نظرتون چه شغلی خوبه که هم توش پول باشه هم آینده شغلی داشته باشه غیر از دکتری!؟؟؟؟؟ 

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
با اجازه استارتر از دوستان یه سوال داشتمم بچه ها به نظرتون چه شغلی خوبه که هم توش پول باشه هم آینده ...

نظر من

برات درامد مهم نباشه 

مهم علاقت باشه

به چی علاقه داری

‌‌‌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز