2789

چجوره ک اصلا درمانی براش نیست

باور کن هیچ غیر ممکنی وجود نداره همیشه با تمام وجود خودت و خدای خودت رو باور داشته باش ♥️🙏از هیچ شکستی ناراحت نشو چون پلی برای رسیدن ب پیروزیته💪🏻 همیشه از کنار هر اتفاق نگذر بلکه ازش درس بگیر👌👎باور کن تو ب هیچ کسی نیاز نداری چون خدا رو داری🙏🙏 میدونم ک میتونی چون لایق بهترینا هستی😍😍

ببخشید منظورم کک و مک

باور کن هیچ غیر ممکنی وجود نداره همیشه با تمام وجود خودت و خدای خودت رو باور داشته باش ♥️🙏از هیچ شکستی ناراحت نشو چون پلی برای رسیدن ب پیروزیته💪🏻 همیشه از کنار هر اتفاق نگذر بلکه ازش درس بگیر👌👎باور کن تو ب هیچ کسی نیاز نداری چون خدا رو داری🙏🙏 میدونم ک میتونی چون لایق بهترینا هستی😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با لیزر رفع میشه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

برا من چندتا لک کوچولو افتاده زیر چشمم دکتر میگه کک و مک  

بعدش کرم و اینا داد بهم

به تو افتاد محبت، تو شدی جان و روانم💞 این کاربری قبلا ماله دوستم بود که دیگه دوستش فوت کرد و میخواست تعلیق کنه خودشو ولی من ازش خواستم بده بهم 《 نور✨️بر تاریکی همیشه پیروزه🕊》

لیزر ولی کلا خوشگله کک و مک

آخه کجا این لعنتیا خوشگله😫

باور کن هیچ غیر ممکنی وجود نداره همیشه با تمام وجود خودت و خدای خودت رو باور داشته باش ♥️🙏از هیچ شکستی ناراحت نشو چون پلی برای رسیدن ب پیروزیته💪🏻 همیشه از کنار هر اتفاق نگذر بلکه ازش درس بگیر👌👎باور کن تو ب هیچ کسی نیاز نداری چون خدا رو داری🙏🙏 میدونم ک میتونی چون لایق بهترینا هستی😍😍
الان خیلیامیرن ککومک میکارن شماکه طبیعی دارین حالشوببرین اینم یه نوع زیباییه😉

آرع ارواح عمش😐😣

باور کن هیچ غیر ممکنی وجود نداره همیشه با تمام وجود خودت و خدای خودت رو باور داشته باش ♥️🙏از هیچ شکستی ناراحت نشو چون پلی برای رسیدن ب پیروزیته💪🏻 همیشه از کنار هر اتفاق نگذر بلکه ازش درس بگیر👌👎باور کن تو ب هیچ کسی نیاز نداری چون خدا رو داری🙏🙏 میدونم ک میتونی چون لایق بهترینا هستی😍😍
اسی تو چطور داری من تمام پوست بیشتر وقتا زیاد میشن یهو کم میشن چن تا لیزر کردم فایده نداشت

منم تو کل صورتم پخش هستن روزای ابری کم رنگ افتابی زیاااد میشن خسته شدم ازشون بخدا

باور کن هیچ غیر ممکنی وجود نداره همیشه با تمام وجود خودت و خدای خودت رو باور داشته باش ♥️🙏از هیچ شکستی ناراحت نشو چون پلی برای رسیدن ب پیروزیته💪🏻 همیشه از کنار هر اتفاق نگذر بلکه ازش درس بگیر👌👎باور کن تو ب هیچ کسی نیاز نداری چون خدا رو داری🙏🙏 میدونم ک میتونی چون لایق بهترینا هستی😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز