2777
2789

دیشب ک نظرخیلی هامثبت بودراجع ب قیافم حالا خدامیدونه ک ببینم واسه اعتمادبنفس دادن بهم بودیا حقیقی الانم عکس اندام میزارم لطفا تحت هیچ شرایطی😠😠😠😠 عکسو ریپ نکنی😠😠😠😠😠😠نشه مثل دیشب ده تا تاپیک بخاطرریپلای بترکوتم ...راستی چندنفربهم گفتن شوهرت ک چشش دنبال بقیست ازبیرون شایدتوبه خودت نمیرسی واینا این تیپ خییییلی معمولیمه ک رفتم بیرون نظر واقعبتونوبگین لطفا

لطفا منو لایک نکنید😘😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بذار خودتم یه بار بزار من دیشب ندیدم زود بردار ولی جریان رو کامل خوندم

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   

زود اه

 مادرم یاعلی گفتو،مرا زاد😊نماد حلال زادگی عشق علی و اولادش🤫🤫                         👈👈🙆🙋عضوکمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ😷:شوشو(شوهر)😧آخایی  سِز(سزارین)   آقایی😈عجقم(عشقم)🙊رل🤑🤑😷عجیجم(عزیزم)😒پشمل(پسر)😶آز(آزمایش)😐پری😕کراش😩😷😷تودلی  کنجد😱دوزپسر😟خودم پز  به ما چه،به توچه من توام یا تو منی😶اسی(استارتر)😕😧😧اِستا(استامینوفن)😷😧😬😦بِِز(بذار)👉👉😦😦فاصله اجتماعی😕😐میحرفونم😱😱😱پروتکل های بهداشتی😡😬کیوت😧پارتنر🐒پسمل😤دخمل😐😕کادر درمان بیمارستانِ .... ازتون متنفرم،بچه م هیچ گناهی نداشت با سهل انگاری کشتینش😓😓😓

بزار

مالـفیسـنت :                                     Maleficent یا مـالفیسِـنت ؛ ملکه قلمرو جادویی مـوزر || یک پری جوان با دو بال بزرگ وزیـبا💫            "اِستِفان ، جوانک روستایی جاه طلبی که درجنگلی در دور دست ها، مالفیسنت را می یابد و به او کمک می کند ... و این ، آغاز یک رابطه احساسی میان یک پری و انســـان می شود؛  غافل از آنکه، استفان ،در اندیشه رسیدن به تاج وتخت پادشاهی بود. که شرط آن ،بال های زیبای مالفیسنت بود (زیرا شاه مالفیسنت را بسیار قدرتمند میدانست و به دنبال نابودی او بود ...)                        شب هنگام ، مالفیسنت ، استفان را دید ؛ با خوشحالی به سمتش پرید ، بال هــایش را بست و سرش را بر شانه ی او گذاشـت و لبخند زنان به خواب رفــت.                     سحرگاه چشمانش را باز کرد ، استفان را ندید ؛ خواست دنبالش بگردد ، امـا زمین خورد ؛ بالــــهایش نبود ... استفان بالهایش را بریده بود ... وآن روز تبدیل شد به پری شرور ... او شرور نبود ... انسانها او را مالیفسنت کردند.. " اگه دوست داشتید حرفی بهم بگید، اینجا بنویسید7090

کوووووو

شازده کوچولو : فرق دوس داشتن و عاشق شدن چیه ؟ اگع یک گل رو دوس داشتع باشی اونو میچینی ولی اگع عاشقش باشی هر روز بهش آب میدی و مراقبشی :) وجود ط تنها دلیله امید به فرداس ♥️ به سلامتی پدری که ساقی نبود اما عرق میریخت ما میخوردیم ..!

من ندیدم دیشب بی زحمت هر دو دست طلا :/

《☆هیچکس مظلومتر از آدمی که یاد گرفته تنهایی حالِ خودشو خوب کنه نیست...¡☆                                                                               °NAZ°   
باورم نمیشه زود رسیدم


لطفا باورکن

اونایی ک باورنمیکنن ب عکس رسیدن..پاقدمشون تاپیکو منحل میکنه😁😁😁

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792